اپل می خواهد دستورات صوتی را از HEY SIRI به JUST SIRI تغییر دهد

اپل می خواهد دستورات صوتی را از HEY SIRI به JUST SIRI تغییر دهد

اپل قصد دارد دستور صوتی مورد استفاده برای فراخوانی دستیار مجازی Siri را تغییر دهد. این اصلاح، “Hey Siri” را به سادگی به “Siri” کاهش می دهد. به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، هدف فعال کردن این ویژگی است، اما این یک مشکل فنی است که به مقدار زیادی آموزش هوش مصنوعی و توسعه مهندسی اساسی نیاز دارد.

مارک گورمن از بلومبرگ در آخرین نسخه خبرنامه Power On خود می گوید که این یک “چالش فنی است که به مقدار قابل توجهی آموزش هوش مصنوعی و کار مهندسی اساسی نیاز دارد.”

بسته به میزان موفقیت تست و توسعه، انتشار در سال 2023 یا 2024 انجام خواهد شد. مشکل اصلی این است که دستیار باید بتواند کلمه بیداری را درک کند. حتی زمانی که با لهجه ها و گویش های مختلف صحبت می شود. علاوه بر این، این شرکت جاه طلبی های به روز شده برای دستیار مجازی از جمله تعامل عمیق تر با برنامه ها و سایر خدمات را دارد.

همچنین، «دستیار صوتی را عمیق‌تر در برنامه‌ها و خدمات شخص ثالث ادغام می‌کند. بلومبرگ در گزارشی می‌گوید و توانایی خود را در درک کاربران و اتخاذ روش صحیح بهبود می‌بخشد.

بنابراین، این اقدام باعث برتری اپل در برابر گوگل می شود. که به «Ok Google» یا «Hey Google» بستگی دارد. و به آن توانایی رقابت با آنچه آمازون در حال حاضر با الکسا ارائه می دهد را می دهد. فناوری مدرن باید وجود داشته باشد تا دستیار را از فعال کردن هشدارهای کاذب باز دارد. و به طور تصادفی مکالمات را ضبط کرد، مانند گذشته، که منجر به شکایت مشتریان شد.

برای بررسی اینکه آیا سیری در دستگاه اپل شما فعال است، به تنظیمات > سیری و جستجو بروید و مطمئن شوید که تنظیمات «Hear “Hey Siri” and Allow When Locked” فعال هستند. سپس، Siri را طوری تنظیم کنید که صدای شما را در تنظیمات > سیری و جستجو > خاموش کردن «Hear Hey Siri» را تشخیص دهد و دوباره آن را روشن کنید، روی Continue ضربه بزنید و هر فرمانی را که روی صفحه نمایش داده می شود بگویید. با OK تمام کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیفون بعدی اپل در 18 شهریور پرده برداری خواهد شد

نظرات در مورد : اپل می خواهد دستورات صوتی را از HEY SIRI به JUST SIRI تغییر دهد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *