اپلیکیشن محبوب بنچمارک AnTuTu از پلی استور حذف شد

AnTuTu

شرکت گوگل اکنون شدیدا در حال مقابله با شرکت‌هایی است که قوانین پلی‌ استور را نادیده می‌گیرند و به همین دلیل بسیاری از اپلیکیشن‌ها از لیست پلی‌ استور حذف شده‌اند. در حالی که بسیاری از اپلیکیشن‌ها ممکن است به عنوان اپلیکیشن‌های خاطی محسوب شوند ولی برخی از اپلیکیشن‌ها احتمال دارد به عنوان قربانی قرار بگیرند. اکنون به نظر می‌رسد که اپلیکیشن AnTuTu، برنامه‌ی محبوب بنچمارک گوشی‌های اندرویدی یکی از این دسته اپلیکیشن‌های قربانی در جنگ میان گوگل و اپلیکیشن‌های خاطی محسوب می‌گردد.

در شرایطی که نمی‌دانیم به چه علت اپلیکیشن AnTuTu از لیست پلی استور حذف شده است ولی هر شخصی که بر روی لینک این اپلیکیشن در پلی استور کلیک می‌کند با یک پیغام خطا روبرو می‌شود. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی اندروید پلیس، دلیل حذف این اپلیکیشن از لیست اپلیکیشن‌های موجود در پلی استور شرکتی به نام Cheetah Mobile بوده است. این شرکت طی ماه‌های گذشته به دفعات قوانین مربوط به پلی استور را در بستر دیجیتال برای گوشی‌های اندرویدی نقض کرده است.

اگر چه اپلیکیشن AnTuTu به طور کامل متعلق به شرکت Cheetah Mobile نیست ولی Fu Sheng به عنوان مدیر عامل هر دو شرکت تولیدکننده‌ی این اپلیکیشن می‌باشد. با این حال، AnTuTu ادعا می‌‎کند که به تنهایی فعالیت داشته و چندین سال پیش یکی از سهامداران این شرکت بوده است.

ما در تاریخ 7 مارس از گوگل یک ایمیل جدید دریافت کردیم که به ما اطلاع داد AnTuTu یکی از اپلیکیشن‌های مرتبط با شرکت Cheetah Mobile بوده و تمامی اپلیکیشن‌هایی که توسط این ناشر منتشر شده‌اند از لیست پلی استور حذف خواهند شد. اما ما فکر می‌کنیم در این میان سو تفاهی ایجاد شده است. اپلیکیشن AnTuTu هیچ ارنباطی با Cheetah Mobile ندارد! AnTuTu در سال 2011 میلادی، قبل از Cheetah Mobile تاسیس شد و یکی از اولین توسعه‌دهندگان فعال در گوگل پلی است. در این میان Cheetah Mobile در سال 2014 میلادی بر روی این شرکت سرمایه‌گذاری کرد و به عنوان یکی از سهامداران AnTuTu محسوب شد. با این حال، ما هنوز هم بخش بسیار گسترده‌ای از سهام را در اختیار خودمان داریم و حساب مستقل گوگل پلی نیز برای شرکت ما می‌باشد. Cheetah Mobile هرگز به حساب کاربری ما در گوگل پلی دسترسی ندارد و اپلیکیشن AnTuTu نیز به هیچ عنوان تبلیغی در خصوص Cheetah Mobile انجام نداده است.

AnTuTu معتقد است که دلیل حذف آن از لیست پلی استور ممکن است ارتباط مستقیمی با شرکت Cheetah Mobile، به عنوان خاطی در امر انتشار اپلیکیشن‌ها در لیست پلی استور و شرکت گوگل داشته باشد. در صورتی که اکنون گوگل این مورد را مجددا بررسی نماید قطعا متوجه خواهد شد که حذف اپلیکیشن فوق‌العاده‌ی بنچمارک اشتباه بوده است و احتمالا AnTuTu در آینده‌ای نزدیک مجددا  به لیست اپلیکیشن‌های پلی استور باز گردد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپلیکیشن محبوب بنچمارک AnTuTu از پلی استور حذف شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *