اپلیکیشن شبکه سه IRIB TV3 + دانلود

اپلیکیشن شبکه سه IRIB TV3 : یکی از رسانه های که این روزها بسیاری از کاربران برای تماشای اخبار و فوتبال و … از آن استفاده می کنند تلویزیون می باشد ،اما شاید همیشه تلویزیون در دسترس ما نباشد و دوست داشته باشیم برنامه های تلویزیون را از طریق تلفن های همراه دنبال کنیم .

یکی از اپلیکیشن های که این روزها بسیار طرفدار دارد ، اپلیکیشن رسمی شبکه سه می باشد این اپلیکیشن ابزاری است که شما می توانید به واسطه آن به شبکه های تلویزیون صدا و سیمای ایران به صورت زنده دسترسی داشته باشید. اگر طرفدار فوتبال باشید یا دوست داشته باشید اخبار مورد علاقه تان را از طریق تلویزیون تماشا کنید می توانید با داشتن اینترنت هر ساعتی که میخواهید با گوشیتان به تماشای تلویزیون بپردازید .

اپلیکیشن IRIB TV3 علاوه بر اینکه می توانید برنامه ها را بصورت رایگان تماشا کنید ، قابلیت ها و ویژگی های دیگری نیز دارد که می توانید از آنها استفاده کنید . مثلا در این برنامه شما به آرشیو تصاویر و ویدیوهای از همه ی برنامه مانند پشت صحنه های فیلم ها و سریال ها و …. دسترسی پیدا کنید یا جدول پخش برنامه های دلخواهتان را مشاهده کنید یا با روابط عمومی ارتباط برقرار کنید .

 

شبکه3

شبکه 3

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : اپلیکیشن شبکه سه IRIB TV3 + دانلود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *