اپلیکیشن اندرویدی یوتیوب 5 میلیارد بار دانلود و نصب شده است

پلتفرم ویدئویی یوتیوب

پلتفرم ویدئویی یوتیوب برای بسیاری از کاربران به عنوان یک پلتفرم کاربردی محسوب می گردد و بسیاری از افراد آشنا به دنیای دیجیتال حداقل یک بار وارد یوتیوب شده اند و از آن کلیپ های مختلفی را دنیال کرده و یا جستجو نموده اند. اساسا پیش از شکل گیری اینستاگرام و سایر پلتفرم های ویدئویی، یوتیوب فعالیت خود را آغاز نموده بود و اکنون به عنوان سر دم داران پلتفرم های ویدئویی مطرح می گردد.

پلتفرم ویدئویی یوتیوب

بر کسی پوشیده نیست که پلتفرم یوتیوب اکنون حدود 1.8 میلیارد کاربر فعال دارد و دلیل این موضوع را بر اساس تعداد می توان عدم تابعیت و یا عدم دسترسی این سرویس ویدئویی گوگل در بعضی از بازارهای مطرح دنیا دانست. به این نکته توجه داشته باشید که این میزان  نصب یوتیوب تنها برای دستگاه های اندرویدی و از طریق فروشگاه پلی استور بوده و کابران دستگاه های iOS، ویندوز و حتی تلویزیون های هوشمند در این لیست مطرح نشده اند. به این شکل سرویس های کمپانی گوگل که اساسا به طور پیش فرض بر روی تمامی دستگاه های اندرویدی عرضه می گردند، نخستین نرم افزارها مفتخر به شکستن رکورد 5 میلیاردی نصب می باشد.

پلتفرم ویدئویی یوتیوب

مدتی قبل خبری مبنی بر مشاهده ی رایگان فیلم های سینمایی در پلتفرم ویدئویی یوتیوب به عنوان یک روش جدید و خطرناک کمپانی گوگل برای رقبا منتشر شد و همین امر نیز بر محبوبیت این پلتفرم اضافه کرده است. در اصل هدف رایگان بودن اپلیکیشن اندروید هم همین مسئله می باشد گویا تصممیم دارد تا قابلیت های بیشتری را از این طریق به کاربران ارائه نماید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپلیکیشن اندرویدی یوتیوب 5 میلیارد بار دانلود و نصب شده است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *