بررسی و دانلود اپلیکیشن‌ آوا پرداخت

اپلیکیشن‌ آوا پرداخت

دانلود و معرفی اپلیکیشن‌ آوا پرداخت : همانطور که در بخش های قبلی برایتان اپلیکیشن های پرداخت موبایلی را معرفی کردیم، این بار نیز تصمیم گرفتیم که از یک اپلیکیشن جدید با نام آوا پرداخت استفاده کنیم و این اپلیکیشن را برایتان معرفی نماییم تا شما نیز بنابر سلیقه ی خود از یکی از این اپلیکیشن ها برای انجام کارهای بانکی روزمره استفاده نمایید. این اپلیکیشن تنها برای گوشی های اندرویدی طراحی شده است که در ادامه لینک دانلود آن را برایتان قرار خواهیم داد. اپلیکیشن های بیشتری را از اپ شو دنبال کنید.

نحوه ی ثبت نام در آوا پرداخت

پس از اینکه اپلیکیشن آوا پرداخت را برای گوشی هوشمند اندرویدی خود دانلود کردید، پس از نصب این اپلیکیشن باید شماره ی تلفن همراه خود را وارد نمایید تا یک کد فعالسازی از طریق سامانه دریافت نمایید. پس از اینکه کد فعالسازی برای شما پیامک شد باید آن را در فیلد مورد نظر وارد نمایید و سپس بر روی گزینه ی ثبت نام کلیک کنید و وارد اپلیکیشن شوید.

اپلیکیشن‌ آوا پرداخت

منوی اصلی اپلیکیشن آوا پرداخت

در منوی اصلی این اپلیکیشن 5 گزینه به شرح زیر قرار داده شده است:

  1. منوی پرداخت قبض: در این بخش دو قسمت وجود دارد که یکی مربوط به استعلام مبلغ قبض می باشد و دیگری پرداخت مبلغ قبض که برای پرداخت مبلغ قبوض خود باید شناسه پرداخت و شناسه قبض خود را وارد نمایید و سپس با در اختیار داشتن رمز دوم کارت و مشخصات روی کارت بانکی تان می توانید قبض خود را پرداخت کنید.
  2. منوی خرید بسته اینترنتی: در این بخش برای خرید بسته های اینترنتی همراه در ابتدا باید شماره موبایل خود را وارد کنید و سپس نوع بسته ی مورد نظر خود را انتخاب نمایید و در آخر باید طرح اینترنت و حجم آن را انتخاب کرده و با وارد کردن شماره کارت و رمز دوم خود بر روی گزینه ی تایید کلیک کنید تا خرید انجام شود.
  3. منوی خرید شارژ: در این بخش نیز همانند سایر اپلیکیشن های پرداختی می توانید برای اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل شارژ تهیه نمایید و برای این کار تنها به شماره کارت و رمز دوم کارت خود احتیاج دارید.
  4. منوی نیکوکاری: از طریق این بخش می توانید به موسسات خیریه که در این اپلیکیشن قرار دارند کمک کنید و در ابتدا باید موسسه مورد نظر خود را انتخاب نمایید و سپس باید مبلغ مورد نظر خود را وارد نموده و رمز دوم کارتتان را نیز وارد نمایید تا مبلغ مورد نظر پرداخت گردد.
  5. منوی همیشگی: در این بخش می توانید بر روی گزینه تایید کلیک کرده و آخرین تراکنشی که از طریق این اپلیکیشن انجام داده اید را دوباره تکرار کنید.
بیشتر بخوانید  اپلیکیشن جالب Yaste آپدیت می شود

اپلیکیشن‌ آوا پرداخت

دانلود اپلیکیشن آوا پرداخت برای گوشی های اندرویدی

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی و دانلود اپلیکیشن‌ آوا پرداخت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *