اوپو روی گوشی تاشو شبیه گلکسی زد فلیپ مشغول کار است

اوپو روی گوشی تاشو شبیه گلکسی زد فلیپ مشغول کار است

در پایان سال 2020، شرکت اوپو گوشی تاشو Find X را به نمایش درآورد که اسمارتفونی رولی یا اسکرولی محسوب می شد. این دستگاه یک کانسپت بوده که برنامه اوپو را برای گوشی تاشو مشخص می کرد.

در نهایت اواخر سال 2021 این شرکت نسخه تجاری و نهایی محصول تاشو خود را به نام Find N رونمایی کرد که توانست موردتوجه قرار گیرد. در زمان اعلام این خبر، شرکت مورد اشاره اعلام کرد که ساخت آن تقریباً پنج سال طول کشید. در نتیجه، نوعی دستگاه “تاشو” متولد شد، اما فشرده تر و پایدار. بررسی‌ها درباره Oppo Find N کاملاً مثبت است و این دستگاه بود که توجه را به خود جلب کرد و باعث متمایز شدن شرکت از دیگر رقبا گشت. اما به نظر رسیده این پایان برنامه شرکت اوپو نیست.

افشاگر مطرح ویبو یعنی دیجیتال چت استیشن در صفحه Weibo خود افشا کرد که دستگاه تاشو بعدی Oppo یک فرم تاشو مانند Galaxy Z Flip دارد. به گفته وی، این گجت به تراشه Snapdragon 8 Gen 1+ مجهز بوده و تنها 1060 دلاری خواهد بود. چنین قیمتی نسبت به محصول هوآوی با نام پی 50 پوکت 1360 دلاری کاملا ارزان تر است.

مشخص نیست این دیوایس چه زمانی رونمایی می شود و باید منتظر ماند. در اخباری مرتبط شایعه شده است که اوپو به زودی سری Reno را به روز خواهد کرد. شایعه شده که این شرکت در ماه می 2022 سری Reno 8 را در چین معرفی می کند. این شرکت حداقل دو دستگاه تحت این سری یعنی Reno 8 و 8 Pro را قصد دارد معرفی کند. Oppo هنوز به طور رسمی تاریخ عرضه سری بعدی Reno را تایید نکرده در حالی که منتظر آن هستیم، یک افشا جدید جدول زمانی عرضه سری Reno 8 را در هند فاش کرده است.

Mukul Sharma از افشاگران صنعت ادعا می‌کند که رویداد معرفی Oppo Reno 8 در هند می‌تواند ژوئن 2022 برگزار شود. افشاگر همچنین برخی از مشخصات کلیدی تلفن هوشمند آینده Reno را افشا کرده است. بیایید نگاهی بیندازیم به مشخصات، ویژگی‌ها و سایر جزئیات شناخته شده اوپو رینو 8.

به گفته موکول شارما،  اوپو سری Reno 8 را در ژوئن 2022 برای بازار هندوستان معرفی می کند. مشخصات مدل ساده نیز لو رفته است. شارما تاریخ دقیق عرضه را فاش نکرد. طبق گزارش‌ها، سری Reno 8 در ماه می 2022 برای بازار چین در نظر گرفته شد. بنابراین، می توان انتظار داشت که رویداد رونمایی هند در ماه ژوئن برگزار شود. شایان ذکر است که در حال حاضر هیچ تایید رسمی پیرامون عرضه سری Reno 8 در هند یا چین وجود ندارد. بنابراین، توصیه می شود جدول زمانی لو رفته را شایعه بدانیم.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر زنده اوپو رینو 11

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اوپو روی گوشی تاشو شبیه گلکسی زد فلیپ مشغول کار است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *