اولین مشخصات کلیدی گوشی Edge 40 Pro موتورولا لو رفت

اولین مشخصات کلیدی گوشی Edge 40 Pro موتورولا لو رفت

براساس گزارش ها شرکت موتورولا در حال توسعه نسل بعدی پرچمدار خود موسوم به اج 40 پرو است. اسمارتفونی که یقیقا در مقایسه با نسل فعلی خود ویژگی های برجسته ای خواهد داشت و قدرتمند است. گوشی که قطعا باید از سخت افزار نسل جدید نسبت به نسل فعلی برخوردار باشد.

به تازگی Evan Blass توییتر مشخصات کلیدی محصول پرچمدار آینده موتورولا را فاش کرد. بلاس معتقد بوده موتورولا چندین پرچمدار در دست ساخت دارد که یکی از آنها گوشی با اسم رمز Tundra است و از چیپست اسنپدراگون 888 پلاس قدرت می گیرد.

موتورولا همچنین سه مدل دیگر با اسم رمز Devon، Vaui و Victoria را تحت ساخت دارد. البته چند مدل دیگر همچون Bronco و Canyon هم در دست اقدام است. این دو مدل پرچمدارانی هستند که از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 و نسل دوم  قدرت می گیرند. گفته شده این دو با نام اج 40 پرو از راه خواهند رسید.

افشاگر می گوید این دو پرچمدار مشخصات شبیهی دارند و Canyon با چیپ اسنپدراگون 8 نسل 2 به فروش می رسد. این گوشی از صفحه نمایش FHD+ با نرخ نوسازی 165 هرتز بهره می‌برد. در عقب آن سه حسگر 50 مگاپیکسلی اصلی، 50 مگاپیکسلی اولتراواید و 12 مگاپیکسلی تله فوتو قرار دارد.

در سوی دیگر Bronco با صفحه نمایش FHD+ و پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 از راه می رسد. دستگاهی که در در عقب آن سه حسگر 50 مگاپیکسلی اصلی، 12 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی ماکرو تعبیه شد. اوان افزود دو گوشی با اسم رمز Felix و Juno هم تحت ساخت قرار دارند که Felix یک مدل تاشو بوده و جونو نیز همان موتو ریزر 3 است. ریزر 3 با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 و صفحه نمایش 144 هرتز عرضه خواهد شد.

گفته شده میان رده Devon هم در راه بوده که از چیپست اسنپدراگون 680 قدرت می گیرد و با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی از راه می رسد. البته Vaui و Victoria را هم باید پایین رده دانست که با چیپ Helio G37 و مدیاتک MT6879 عرضه می شوند. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دو گزینه رنگی جدید برای گوشی Moto G14 معرفی شد

نظرات در مورد : اولین مشخصات کلیدی گوشی Edge 40 Pro موتورولا لو رفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *