اولین اطلاعات گوشی اوپو A95 فاش شد

اولین اطلاعات گوشی اوپو A95 فاش شد

OPPO آماده است تا نسخه 4G OPPO A95 را به زودی در جنوب شرق آسیا عرضه کند. این گوشی هوشمند در چند روز گذشته در اخبار منتشر شده است. اخیراً حتی توانستیم دستگاه را در تصاویر واقعی ببینیم. امروز، این گوشی در رندرهای رسمی به بیرون درز کرد.

یکی از منابع داخلی 91Mobiles رندرهای رسمی OPPO A95 آینده را به اشتراک گذاشته است. تصاویر این گوشی را در دو رنگ به نمایش می‌گذارند که گفته می‌شود با نام‌های مشکی درخشان درخشان و نقره‌ای رنگین کمانی به صورت رسمی معرفی می‌شوند.

پشت گوشی هوشمند دارای طراحی شبیه به “Reno Glow Design” به نام “OPPO Glow Design” با علامت تجاری OPPO عمودی در گوشه سمت راست پایین است. اما مطمئن نیستیم که پنل پشتی خمیده شیشه ای است یا پلاستیکی.

اما آنچه شناخته شده است این است که این تلفن دارای یک جزیره مستطیل شکل در پشت خود با یک دوربین سه گانه و یک فلاش LED است. با توجه به متن روی ماژول، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی خواهد بود.

علاوه بر این، جلوی دستگاه دارای یک چانه بزرگ خواهد بود. با این حال، صفحه نمایش مدرن با سوراخ پانچ در گوشه بالا سمت چپ خواهد بود. در حالی که، کلید پاور در سمت راست قرار می گیرد، در حالی که دکمه های تنظیم صدا در سمت چپ به سبک معمولی OPPO قرار می گیرند.

برخی از تصاویر نیز ویژگی های اصلی این گوشی را نشان می دهد. گفته می شود این گوشی دارای چیپست کوالکام، 8 گیگابایت رم، 5 گیگابایت رم مجازی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 33 واتی است.

طبق این افشای جدید و گزارش‌های قبلی در مورد OPPO A95، به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند یک OPPO F19s تغییر نام یافته است که اخیراً در هند عرضه شده است. تاریخ عرضه رسمی OPPO A95 آشکار نشده است و باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی اوپو K10 Vitality Edition بزودی معرفی می شود

نظرات در مورد : اولین اطلاعات گوشی اوپو A95 فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *