انتشار One UI 5.1 برای گوشی Galaxy A52s 5G

انتشار One UI 5.1 برای گوشی Galaxy A52s 5G

چند روز پس از دسترسی گلکسی A52 5G به بروزرسانی One UI 5.1، گلکسی A52s 5G شروع به دریافت به روز رسانی کرده است. در حال حاضر، این به روز رسانی در کره جنوبی در دسترس است، اما این شرکت می تواند نرم افزار جدید را در کشورهای دیگر در چند روز آینده منتشر کند.

به‌روزرسانی One UI 5.1 برای Galaxy A52s 5G با نسخه میان‌افزار A528NKSU2EWB4 ارائه می‌شود. این یک به روز رسانی بزرگ است، بنابراین توصیه می کنیم آن را با استفاده از یک شبکه Wi-Fi سریع دانلود کنید. نرم افزار جدید همچنین پچ امنیتی فوریه 2023 را برای رفع آسیب پذیری های امنیتی مختلف به گوشی هوشمند می آورد.

اگر کاربر گلکسی A52s 5G در کره جنوبی هستید، می‌توانید به‌روزرسانی One UI 5.1 را فوراً در دستگاه خود دانلود کنید. برای انجام این کار، باید به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار بروید و روی Download and install ضربه بزنید. همچنین می توانید فریمور جدید را از پایگاه داده سیستم عامل ما دانلود کرده و به صورت دستی فلش کنید.

سامسونگ گلکسی A52s 5G را در نیمه دوم سال 2021 با اندروید 11 عرضه کرد. این گوشی به‌روزرسانی One UI 4.0 مبتنی بر اندروید 12 را در اوایل سال 2022 و به‌روزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را در اواخر سال 2022 دریافت کرد.

به‌روزرسانی One UI 5.1 مبتنی بر Android 13 است. برنامه‌های موجودی بهبودیافته، از جمله برنامه Gallery را به ارمغان می‌آورد که امکان مشاهده و ویرایش فایل‌های EXIF را فراهم می‌کند. می‌توانید با کشیدن انگشت روی تصویر یا ویدیو در برنامه گالری به آن ویژگی دسترسی پیدا کنید. همچنین دارای بهبود سایه و انعکاس حذف کننده است. اکنون اپلیکیشن Weather تمام اطلاعات مربوطه را در نگاه اول نشان می دهد. همچنین دارای یک ویجت جدید Dynamic Weather است. ویجت باتری وجود دارد که میزان شارژ باتری گوشی و لوازم جانبی متصل به آن را نمایش می دهد.

اینترنت سامسونگ نتایج جستجوی رایج بین نشانک ها و تاریخچه مرور را نشان می دهد. در حالت چندوظیفه‌ای با صفحه تقسیم‌شده، تلفن پرکاربردترین برنامه‌ها را برای بهبود چندوظیفگی نشان می‌دهد. می‌توانید سایر ویژگی‌های One UI 5.1 را در ویدیوی مفصل ما در بالا مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید  نمایشگر سامسونگ Odyssey OLED G9 معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار One UI 5.1 برای گوشی Galaxy A52s 5G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *