انتشار MIUI 14 برای Xiaomi Mi 11 در خارج چین

انتشار MIUI 14 برای Xiaomi Mi 11 در خارج چین

همین چند روز پیش، شیائومی سری 13 شیائومی را برای بازارهای بین المللی معرفی کرد. در همین رویداد، این شرکت همچنین از MIUI 14 رونمایی کرد. با این حال، این شرکت هفته‌ها نرم‌افزار موبایل جدید خود را در خارج از سرزمین اصلی چین عرضه کرده است. جدیدترین گوشی هایی که این آپدیت را دریافت کرده اند Mi 11 و Mi 11 Ultra هستند.

به گفته شیائومی، شیائومی به‌روزرسانی MIUI 14 را برای Mi 11 و Mi 11 Ultra در بازارهای بین‌المللی آغاز کرده است. به روز رسانی سیستم مبتنی بر اندروید 13 در حال حاضر محدود به نوع ‘Global’ این گوشی ها است.

به روز رسانی نرم افزار OTA دارای شماره ساخت V14.0.1.0.TKBMIXM و V14.0.1.0.TKAMIXM برای Mi 11 و Mi 11 Ultra است. این بیلدها وصله های امنیتی فوریه 2023 را به همراه دارند.

جای تعجب نیست که این به روز رسانی در ابتدا فقط برای آزمایش کنندگان Mi Pilot در دسترس است. اگر هیچ باگ بزرگی وجود نداشته باشد، برای چند کاربر عمومی منتخب به عنوان بخشی از انتشار «بتای پایدار» در دسترس قرار خواهد گرفت. این به روز رسانی باید ظرف یک ماه برای همه کاربران در دسترس باشد. تا آن زمان، کاربران می توانند به طور منظم به تنظیمات مراجعه کنند تا بررسی کنند که آیا واحد آنها با به روز رسانی مورد برکت قرار گرفته است یا خیر.

اندروید 13 دومین به‌روزرسانی اندروید برای این گوشی‌های هوشمند از زمان عرضه آن‌ها با اندروید 11 است. به طور مشابه، MIUI 14 نیز دومین به‌روزرسانی MIUI آنهاست زیرا با MIUI 12 منتشر شدند. هر دوی این دستگاه‌ها ممکن است سال آینده یک به‌روزرسانی اندروید دیگر دریافت کنند. به احتمال زیاد این آخرین به روز رسانی سیستم اصلی آنها خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Xiaomi 13 Pro و کسب تاییدیه Geekbench

نظرات در مورد : انتشار MIUI 14 برای Xiaomi Mi 11 در خارج چین

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *