انتشار رندرهایی از گوشی Galaxy A23 5G سامسونگ

انتشار رندرهایی از گوشی Galaxy A23 5G سامسونگ

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی های سری گلکسی A خود را معرفی می کند و در حالی که می دانیم مدل های Galaxy A33, Galaxy A53 و Galaxy A73 در دست ساخت قرار دارد، یکی دیگر از گزینه ها گوشی Galaxy A23 5G است که بزودی معرفی خواهد شد.

به تازگی تصاویر رندر این تلفن هوشمند منتشر شده که نشان می دهد دستگاه دارای طراحی شبیه به سایر اعضای گلکسی A است. نمایشگر ناچی داشته و دوربین عقب چهارگانه درون ماژول برجسته به کار گرفته شد.

در بخش کناری کلید پاور و تنظیم صدا به کار گرفته شد و قسمت زیرین نیز پورت USB-C، میکروفون، اسپیکر و جک 3.5 میلیمتری به چشم می خورد. قسمت فوقانی نیز اسلات سیم کارت به چشم می خورد.

انتشار رندرهایی از گوشی Galaxy A23 5G سامسونگ

اطلاعات سخت افزاری خاصی در دست نیست و انتظار داریم به نمایشگر 6.6 اینچی، دوربین عقب چهارگانه با محوریت حسگر 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS، دوربین اولتراواید 5 مگاپیکسلی و دو حسگر 2 مگاپیکسلی مجهز باشد.

انتظار داریم در هفته های آینده شاهد معرفی گوشی Galaxy A23 5G میان رده باشیم. در اخباری مرتبط گوشی سامسونگ Galaxy M23 5G دارای شماره مدل SM-E236B_DS، SM-M236B_DS و SM-M236Q_DS است. لیست نشان می دهد که این اسمارتفون از بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی می کند.

به غیر از این، هیچ جزئیات قابل توجهی در لیست وجود ندارد. همچنین مشخصات این اسمارتفون نیز اعلام نشده است. با این حال، از آنجایی که M23 5G دارای شماره مدلی است که از SM-E شروع می شود، می توانیم انتظار داشته باشیم که به عنوان بخشی از دستگاه های سری F در هند به فروش برسد.

انتشار رندرهایی از گوشی Galaxy A23 5G سامسونگ

در واقع، دستگاهی با همان شماره مدل “SM-E236” قبلا در Geekbench دیده شد. گمان می رفت که این گوشی سامسونگ گلکسی F23 5G جدید باشد. این گوشی هوشمند دارای پردازنده کوالکام Snapdragon 750G و 6 گیگابایت رم است. در بخش تک هسته ای 640 امتیاز و در بخش چند هسته ای 1820 امتیاز کسب کرد.

با توجه به شباهت‌های شماره مدل، می‌توان انتظار داشت که سامسونگ گلکسی M23 5G آینده یک F23 5G با نام تجاری جدید باشد. همانطور که گفته شد، ممکن است از همان چیپست اسنپدراگون F23 5G استفاده کند. علاوه بر این، سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر OneUI 4 است. در حال حاضر، هیچ خبری از سامسونگ در مورد رونمایی M32 5G نیست. اما با توجه به اینکه اکنون در سایت های صدور گواهینامه ظاهر می شود، می توان انتظار داشت که این گوشی به زودی عرضه شود.

بیشتر بخوانید  سامسونگ، اوپو، ویوو و شیائومی بزودی گوشی تاشو جدید عرضه می کنند

به هر حال باید منتظر اطلاعات بیشتر باقی ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار رندرهایی از گوشی Galaxy A23 5G سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *