انتشار رندرهایی از رابط کاربری iOS 17

انتشار رندرهایی از رابط کاربری iOS 17

iOS 17 به‌روزرسانی بزرگ بعدی برای آیفون‌ها خواهد بود و انتظار می‌رود که در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC) ماه ژوئن رونمایی شود. مانند هر نسخه جدید iOS، ما منتظر تغییرات بزرگی در iOS 17 نیز هستیم، و به لطف افشای اطلاعات، ایده‌ای در مورد اینکه به‌روزرسانی جدید می‌تواند با چه چیزی همراه باشد، داریم. آخرین افشا منتشر شده طراحی مجدد برخی از برنامه ها در iOS 17 را نشان می دهد.

ظاهرا اپل در حال افزودن ویژگی‌های بیشتری در سفارشی‌سازی تصاویر پس زمینه و طراحی مجدد کیف پول و برنامه‌های Health در iOS 17 است. افشای جدید از افشاگر @analyst941 منتشر شده که به‌طور مداوم به‌روزرسانی‌ها را در اپل به اشتراک می‌گذارد.

انتشار رندرهایی از رابط کاربری iOS 17

به گفته افشاگر، در iOS 17، نمای شبکه ای تصویر زمینه بیش از 9 تصویر زمینه را به طور همزمان نمایش می دهد. همچنین می توانید تصاویر پس زمینه را به سرعت حذف کرده و آنها را در نمای شبکه ای مرتب کنید. iOS 17 همچنین به شما این امکان را می‌دهد که اگر می‌خواهید تصاویر پس زمینه را به اشتراک بگذارید یا تکثیر کنید، انگشت خود را به سمت بالا بکشید.

بخش «مورد علاقه‌ها» در برنامه Health می‌تواند در iOS 17 اصلاح شود. تصاویر به اشتراک‌گذاشته‌شده توسط راهنمایی‌کننده، باکس‌هایی را برای هر دسته در بخش Favorites برنامه Health نشان می‌دهند. اپل ضربان قلب، روال خواب، فعالیت، قدم‌ها، سرعت راه رفتن و داده‌های بیشتر شما را در موارد دلخواه نشان می‌دهد. در حال حاضر، همه اینها به صورت تک صفحه ای نمایش داده می شوند، اما می توانیم نمای سازماندهی بیشتری را در iOS 17 مشاهده کنیم.

همچنین گفته می‌شود که اپلیکیشن Wallet یک رابط جدید دریافت می‌کند که برگه‌های مختلفی را برای همه کارت‌ها و پاس‌های شما نشان می‌دهد. بنابراین شما دو بخش برای کارت ها و پاس های خود خواهید داشت که می توانید به راحتی در برنامه به آنها دسترسی داشته باشید. ظاهراً یک نوار ناوبری دیگر در پایین برنامه است که دارای برگه هایی برای کارت، پول نقد، کلید، شناسه و سفارش است.

انتشار رندرهایی از رابط کاربری iOS 17

از زمانی که اپل برای اولین بار سفارشی سازی والپیپر و ویجت ها را معرفی کرد، iOS 16 از نظر رابط کاربری یک ارتقاء بزرگ بود. همچنین Dynamic Island را معرفی کرد که از بریدگی دوربین جلو در سری آیفون 14 پرو بهره می برد.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از نسل بعدی اپل واچ اولترا

اپل از 5 ژوئن تا 9 ژوئن میزبان WWDC است که انتظار می‌رود iOS 17 را معرفی کند و پیش‌نمایش دقیقی را در اختیار همه قرار دهد. عرضه واقعی باید اواخر امسال و پس از برنامه سری آیفون 15 اتفاق بیفتد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار رندرهایی از رابط کاربری iOS 17

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *