انتشار دومین نسخه آزمایشی iOS 12 برای توسعه دهندگان

iOS 12

همانطور که از خبرها می دانید، کمپانی اپل تقریبا دو هفته ی گذشته نسخه ی آزمایشی سیستم عامل بعدی خود یعنی iOS 12 را برای توسعه دهندگان این کمپانی به منظور بررسی جزئیات و باگ های این سیستم عامل ارائه نمود. اکنون خبرها حاکی از آن است که این کمپانی دومین نسخه ی بتای این سیستم عامل را با قابلیت های جدید و رفع برخی از باگ ها برای توسعه دهندگان آیفون و آیپد انتشار داده است.

این نسخه از سیستم عامل اپل به‌ عنوان نسخه‌ ای کامل یاد می شود، چراکه شاهد قابلیت‌ های زیادی در این سیستم عامل نیستیم ولی در عوض بهینه‌ سازی سیستم‌ عامل در تمامی دستگاه‌ ها به‌خوبی صورت پذیرفته است و اپل قصد دارد با استفاده از این نسخه، حال و هوای دستگاه‌های قدیمی را نیز بهبود ببخشد. در آیفون ۱۰، قابلیت‌ هایی از جمله مموجی، انیموجی‌ های جدید و اپلیکیشن جدید اندازه‌گیری ابعاد اجسام افزوده شده است و بر اساس تغییراتی در زمینه ی بهینه‌ سازی پردازش دستگاه، آیفون‌های قدیمی سرعت بیشتری پیدا کرده‌ اند.

قطعا در نسخه ابتدایی iOS 12 مشکلاتی به‌ مرور پیدا می‌ شود که به طورکلی کار با دستگاه های اپل را بسیار سخت خواهد کرد. به عنوان مثال بسیاری از اپلیکیشن ها ممکن است کرش کنند و دستگاه در زمینه مصرف باتری اصلاً بهینه عمل نکند که امری طبیعی محسوب می‌ شود. اکنون نسخه آزمایشی دوم iOS 12 برای توسعه‌ دهندگان عرضه‌ شده است؛ ولی از آنجایی‌که اپل همیشه به آداب‌ و رسوم خود پای بند خواهد بود، گویا نسخه ی عمومی بتا در همین هفته عرضه خواهد شد. در این نسخه بتای عمومی مشکلات به‌ مراتب کاهش خواهد یافت و افرادی که اشتیاق زیادی به تجربه جدیدترین سیستم‌عامل اپل دارند، می‌ توانند به سراغ این سیستم‌ عامل بروند و آن را بر روی دستگاه خود نصب نمایند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  در کنفرانس اپل چه گذشت؟ (بخش اول )

نظرات در مورد : انتشار دومین نسخه آزمایشی iOS 12 برای توسعه دهندگان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *