انتشار جزئیات کلیدی تبلت ویوو پد

انتشار جزئیات کلیدی تبلت ویوو پد

 Vivo به عنوان برند چینی تولیدکننده گوشی هوشمند، در حال آماده شدن برای معرفی نخستین تبلت خود با نام Vivo Pad در بازار داخلی است. این برند اخیراً تصاویر واقعی از این دستگاه را فاش کرده است که از نظر طراحی ظریف و جذاب به نظر می رسد. اکنون، اکثر مشخصات آن توسط افشاگر صنعت Abhishek Yadav به صورت آنلاین لو رفته است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، Vivo Pad دارای صفحه نمایش 2.5K با پشتیبانی از Dolby Vision خواهد بود. مشخص نیست که آیا این شرکت صفحه نمایش OLED یا LCD را در Vivo Pad ارائه خواهد کرد یا خیر. این تبلت دارای بدنه ای فلزی خواهد بود و گفته می شود که از تراشه اسنپدراگون 870 با 8 گیگابایت رم بهره می برد. همچنین این دستگاه سیستم عامل OriginOS مبتنی بر اندروید 11 را دارد و از قلم ویوو پنسل پشتیبانی می کند. گفته شده تبلت از چهار اسپیکر و دوربین عقب دوگانه برخوردار است.

به غیر از موارد گفته شده، اطلاعات قبلی فاش کرده بود که Vivo Pad دارای صفحه نمایش 11 اینچی LCD با نرخ نوسازی 120 هرتز، پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی و باتری 7860 میلی آمپر ساعتی است. ماه گذشته، برخی اطلاعات دستگاه به بیرون درز پیدا کرد که فاش می نمود این تبلت دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و ثانویه 8 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود. در بخش سلفی نیز حسگر 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است. Vivo قبلاً طراحی تبلت آینده Vivo Pad را فاش کرده بود. بر اساس تیزرها، Vivo Pad دارای یک طراحی لبه صاف با پنل پشتی فلزی خواهد است. تایید شده که این تبلت دارای پیکربندی دوربین دوگانه عقب بوده و از پورت USB-C در زیرین و قسمت جانبی کلید تنظیم صدا و پاور دارد. پیش بینی شده محصول آینده در کنار گوشی های تاشو ایکس فولد و ایکس نوت طی رویداد 28 مارس معرفی شود.

در اخباری مرتبط شرکت Vivo در سکوت خبری گوشی ویوو Y33s 5G را با پردازنده Dimensity 700 مدیاتک معرفی کرد. این شرکت در آگوست سال 2021 گوشی Y33s 4G را معرفی کرد که از چیپست Helio G80 مدیاتک قدرت می گرفت. حال نوبت به نسخه 5G رسیده که با پردازنده نسل جدید مدیاتک بزودی راهی بازار چین خواهد شد.

بیشتر بخوانید  آشکار شدن ویوو X Fold 2 در انتوتو

این اسمارتفون میان رده به نمایشگر 6.58 اینچی ناچ IPS LCD HD+ مجهز است و خبری از نرخ نوسازی سریع نیست و باید به یک نرخ 60 هرتزی بسنده کرد. در ویوو Y33s 5G حسگر اثرانگشت جانبی و تشخیص چهره گنجانده شد، نسبت تصویر نمایشگر هم 20.07:9 است. تراکم پیکسلی نیز 269ppi بوده و با صفحه نمایش ساده ای رو به رو هستیم. ویوو رابط کاربری Origin OceanOS با سیستم عامل اندروید 12 را تدارک دید.

در سایر مشخصات باید به چیپست Dimensity 700 مدیاتک Vivo Y33s 5G اشاره کنیم. این گوشی به 4 گیگابایت / 6 گیگابایت / 8 گیگابایت رم LPPDR4x و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 مجهز شده و همراه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند، راهی بازار خواهد شد. البته همچون دیگر اسمارتفون ها پورت USB-C برای شارژ دارد.

Y33s 5G دارای یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بوده و در عقب آن یک حسگر 13 مگاپیکسلی اصلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو با فلاش LED وجود دارد. ویژگی های دیگر شامل پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان، شبکه 5G، وای فای 5.8 گیگاهرتزی، بلوتوث 5.1، اسلات کارت microSD و جک 3.5 میلی متری صدا می شود.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار جزئیات کلیدی تبلت ویوو پد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *