انتشار تصویر طراحی نهایی سری گلکسی اس 23

انتشار تصویر طراحی نهایی سری گلکسی اس 23

شرکت سامسونگ در نظر دارد اوایل سال 2023 نسل جدید گوشی های هوشمند پرچمدار خود را به نام سری اس 23 معرفی کند. در این بین به تازگی تصویر طراحی نهایی این گوشی فاش شد.

وب سایت Slashleaks به طور غیر معمول طراحی سه مدل گلکسی S23 را فاش کرده است. از این رو، شانس تایید طرحی که نشت قبلی ذکر کرده بود، وجود دارد. حذف ماژول محفظه دوربین از هر سه مدل. بدون شک ایجاد مکان منحصرا برای سنسورها قابل توجه ترین تفاوت است.

با نزدیک شدن به معرفی گلکسی S23، چیز زیادی برای دانستن در مورد گوشی های هوشمند به جز قیمت آنها باقی نمانده است. اکنون زمان آن رسیده است که طراحی این سه مدل را با استفاده از عکس‌های لو رفته مختلف تایید کنیم، با رعایت سنت افشای اخبار پیرامون پرچمداران سامسونگ. امروز لیکس با احترام به سنت، مدل های گوشی های هوشمند را معرفی کرد. پس از نارضایتی از افشای مشخصات فنی نسخه اولترا در اوایل هفته.

در مقایسه با رندرهایی که در سپتامبر گذشته به بیرون درز کرد. بنابراین، دومی کمی تعجب آور است، اگر نه اصلاً. با حذف ماژول محفظه دوربین، به نظر می رسد نسخه های معمولی و پلاس از طراحی Galaxy S22 Ultra الهام گرفته اند. ایده ای تازه که مطمئناً بحثی را به همراه خواهد داشت، اما حداقل شایسته ارائه ظاهری زیباتر است.

علاوه بر این، سامسونگ تغییرات زیادی در طراحی گلکسی S22 ایجاد نکرده است. از آنجایی که حسگرهای مدل Ultra به نظر می رسد کمتر از بدنه بیرون زده اند. مشاهده خواهیم کرد که همه آنها یکسان هستند اما کمی کمتر تحمیل کننده هستند. به عبارت دیگر، به نظر می رسد سامسونگ در مقایسه با مدل های قبلی خود، طراحی سنتی تری را انتخاب کرده است. که برخی ممکن است استدلال کنند که به سادگی یک فرمول آزمایش شده و واقعی است.

اگرچه این مدل‌ها معمولاً به عنوان پیش‌بینی‌کننده‌های عالی طراحی نهایی گوشی‌های هوشمند عمل می‌کنند. به خاطر داشته باشید که ما هنوز مستعد تغییرات هستیم. به عنوان مثال، به نظر می رسد دومی وجود یک اسکنر اثر انگشت در سمت راست را نشان می دهد. زیر دکمه پاور با این حال، طبق شایعات قبلی، مورد دوم باید در زیر صفحه نمایش گوشی پنهان شود.

بیشتر بخوانید  چرا در سال 2021 باید یک گلکسی اس 10 سامسونگ خریداری کرد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر طراحی نهایی سری گلکسی اس 23

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *