انتشار تصویر شماتیکی تبلت Galaxy Tab A8 جدید

انتشار تصویر شماتیکی تبلت Galaxy Tab A8 جدید

شرکت سامسونگ درصدد است بزودی تبلت جدید Galaxy Tab A8 سامسونگ را به عنوان مدل 2022 معرفی کند. این تبلت 10 اینچی قرار است جایگزین مدل پیشین شود که توانسته نظر علاقمندان را به خوبی جلب کند.

تاکنون شایعات و گزارش های مختلفی درباره نسل جدید Galaxy Tab A8 بدست آوردیم و حال به تازگی تصویر شماتیکی این تبلت به همراه راهنما آن منتشر شد. این دستگاه دارای آنتنی در قسمت فوقانی بوده و آنتن GPS نیز در قسمت بالا دستگاه جای گرفت.

دوربین عقب یک حسگر تک لنز است که در گوشه سمت چپ بالا جای گرفته است. در قسمت زیرین دو اسپیکر تعبیه شده و جک هدفون هم به چشم می خورد. در قسمت زیرین هم میکروفون به چشم می خورد. اسلات کارت اس دی و پورت USB-C هم وجود دارد که برای اتصال به سایر دستگاه ها و شارژ مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین جلو در حاشیه صفحه نمایش جای گرفته و زیر صفحه نمایش نیست.

 

انتشار تصویر شماتیکی تبلت Galaxy Tab A8 جدید

 

درباره مشخصات کلیدی دستگاه باید به صفحه نمایش 10.5 اینچی با نسبت تصویر 16:10 و وضوح FullHD+ و پنل LCD اشاره کرد. چیپستی که سامسونگ به کار گرفته از نوع Unisoc Tiger T618 بوده و با 3 یا 4 گیگابایت رم همراه می شود. همچنین باید به 32 تا 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و اندروید 11 اشاره داشت.

دوربین عقب 8 مگاپیکسلی بوده و دوربین جلو نیز از نوع 5 مگاپیکسلی است. تبلت Galaxy Tab A8 با قیمت 220 یورو در ماه ژانویه معرفی و عرضه خواهد شد. این محصول سامسونگ مشخصات کلیدی بزرگی ندارد اما یک تبلت با نمایشگر بزرگ و مشخصاتی ایده آل تلقی می شود که قیمت مناسبی از سوی سامسونگ برای آن تدارک دیده شده است.

ناگفته نماند یک مدل هشت اینچی نیز بزودی معرفی خواهد شد تا در سال 2022 چندین مدل تبلت از سامسونگ شاهد باشیم. تبلت هایی که در کنار سری گلکسی تب اس 8 پرچمدار قرار می گیرند.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پرچمداران بعدی سامسونگ از دوربین الیمپوس بهره می برند

نظرات در مورد : انتشار تصویر شماتیکی تبلت Galaxy Tab A8 جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *