انتشار تصویر زنده گوشی Xiaomi 12S

انتشار تصویر زنده گوشی Xiaomi 12S

در اوایل این هفته، همکاری طولانی مدت بین هواوی و لایکا به پایان رسید و همزمان، غول گوشی های هوشمند چینی از آغاز همکاری جدید خود با شرکت دوربین عکاسی مستقر در آلمان خبر داد.

اکنون، تنها چند روز پس از اعلام رسمی، تصویری به بیرون درز کرده است که نشان می‌دهد شیائومی در حال حاضر یک دستگاه جدید با فناوری دوربین لایکا آماده عرضه دارد. این افشاگری از سوی یک افشاگر Weibo منتشر شده که یک گوشی هوشمند شیائومی، ظاهراً شیائومی 12 اس، با برند لایکا در ماژول دوربین عقب آن پیدا است. پنل عقب دستگاه بسیار شبیه به Xiaomi 12 Pro بوده که قبلاً راه اندازی شد و به نظر می رسد تنها تفاوت آن در برند لایکا به جای “50MP” حک شده بر روی ماژول دوربین باشد.

افشای اطلاعات نشان می‌دهد که می‌توانیم شاهد عرضه اولین پرچمدار شیائومی با برند لایکا در ماه ژوئن باشیم، که همچنین افشای اطلاعات قبلی مبنی بر اینکه سری Xiaomi 12S برای ماه ژوئن برنامه‌ریزی شده است را تایید می‌کند. بنابراین بیایید نگاهی به مشخصات و ویژگی های دستگاه های آینده بیندازیم.

گفته می‌شود که شیائومی 12 اس با پنل خمیده و وضوح FHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتز، حفره دوربین در مرکز عرضه می‌شود و از نظر اندازه کوچک‌تر خواهد بود. این دستگاه دارای سیستم دوربین سه گانه با محوریت دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است. انتظار می‌رود که این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 8+ نسل 1 که اخیراً معرفی شده، عرضه شود.

انتشار تصویر زنده گوشی Xiaomi 12S

از سوی دیگر، شیائومی 12 اس پرو انتظار می‌رود صفحه نمایش 2K ارائه دهد و با چیپ های مختلفی عرضه شود. این چیپست احتمالاً Snapdragon 8+ Gen 1 و Dimensity 9000 مدیاتک خواهند بود. در اخباری مرتبط تعداد گوشی های هوشمند تاشو در بازار به طور مداوم در حال افزایش است. و این روند ادامه خواهد داشت. شیائومی نیز باید محصول جدید خود را معرفی کند. ما در مورد نسل دوم شیائومی میکس فولد صحبت می کنیم که باید امسال عرضه شود و آن چیزی نیست جز MIX FOLD 2. افشاگر معروف Ice Universe به تازگی شیائومی Mix Fold 2 را به خاطر این واقعیت که یکی از باریک ترین و سبک ترین گوشی های هوشمند تاشو خواهد بود، بیان کرد.

بیشتر بخوانید  انتشار MIUI 14 برای Xiaomi Mi 11 در خارج چین

متأسفانه او مشخص نکرد که این گوشی هوشمند چقدر وزن خواهد داشت و ضخامت آن چقدر خواهد بود. انتظار می‌رود که Fold 2 دارای یک صفحه نمایش 8 اینچی انعطاف‌پذیر و یک صفحه نمایش بیرونی 6.5 اینچی باشد. شایعه شده است که هر دو پنل از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی می کنند. اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس به عنوان پردازشگر سخت افزاری برای این گوشی هوشمند خواهد بود که قرار است در 20 معرفی شود.

در حال حاضر، این تمام اطلاعاتی است که در مورد Xiaomi Mix Fold 2 می دانیم. تنها می توان حدس زد که این گوشی هوشمند تا 16 گیگابایت رم LPDDR5، تا 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1، باتری 4500 میلی آمپر ساعت با شارژ سریع 120 واتی و دوربین عقب سه گانه با محوریت حسگر 108 مگاپیکسلی خواهد داشت. طبق آخرین داده ها، گوشی هوشمند پرچمدار نسل جدید شیائومی میکس فولد 2 همزمان با شیائومی 12 اولترا عرضه خواهد شد. هر دو گوشی احتمالا برای معرفی در ماه ژوئن آماده می شوند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر زنده گوشی Xiaomi 12S

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *