انتشار تصویر زنده گوشی iPhone 15 Pro

اوایل امروز، برخی رندرهای CAD دقیق از آیفون 15 پرو به صورت آنلاین منتشر شد که تغییرات قابل توجهی را در طراحی و ویژگی های گوشی هوشمند پرچمدار بعدی اپل نشان می دهد. اکنون، یک تصویر جدید درز کرده است تا نگاهی به درگاه USB-C آیفون 15 پرو و طراحی جدید تیتانیوم داشته باشیم.

شاید قبلاً بدانید که به منظور پیروی از تغییرات نظارتی ارائه شده در اروپا، اپل در حال برنامه ریزی برای تغییر از درگاه لایتنینگ سنتی خود به USB-C رایج تر برای گوشی های هوشمند آینده خود است. شایعات حاکی از آن است که گوشی های سری آیفون 15 اولین گوشی هایی هستند که با درگاه شارژ جدید وارد بازار می شوند. امروز، تصویر فاش شده این شایعات را تأیید کرده است زیرا اولین نگاهی به شاسی آیفون 15 پرو با پورت USB-C ارائه می دهد.

انتشار تصویر زنده گوشی iPhone 15 Pro

این تصویر توسط یکی از Unknownz21 در توییتر به اشتراک گذاشته شده است. این تصویر که در پایین دستگاه متمرکز شده است، آیفون را با یک پورت USB-C در کنار دو پیچ در معرض دید و سوراخ های بلندگو نشان می دهد. به نظر می رسد طرح، بدون درگاه جدید، مانند آیفون 14 پرو موجود باشد. به گفته منبع، با انتقال به USB-C، اپل می خواهد کنترلر لایتنینگ E75 را با کنترلر پورت E85 جایگزین کند.

این تصویر نه تنها پورت USB-C آیفون 15 پرو آینده را نشان می دهد، بلکه می تواند نگاهی اجمالی به طراحی جدید تیتانیومی این گوشی نیز به ما بدهد. طبق چندین منبع، اپل در نظر دارد امسال از استفاده از فولاد ضد زنگ به تیتانیوم برای سری آیفون 15 پرو تبدیل شود. این بدان معناست که آیفون 15 پرو می تواند به جای ظاهر براق فولاد ضد زنگ فعلی، روکش مات مشابه اپل واچ اولترا داشته باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  عرضه مک بوک های M3 تا پایان سال جاری به تعویق افتاد

نظرات در مورد : انتشار تصویر زنده گوشی iPhone 15 Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *