انتشار تصویر رندر جدید از ایرپادز پرو 2

انتشار تصویر رندر جدید از ایرپادز پرو 2

اپل اولین نسل از AirPods را در سال 2016 عرضه کرد. سپس، اپل AirPods 2، AirPods Pro و AirPods 3 را به بازار عرضه نمود. در مقایسه با هدفون های سیمی سنتی، تجربه کاربری راحت و عملکرد آن بر اساس اتصال بی سیم مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت. در واقع این ایرپادز بود که منجر به رونق هدفون های TWS شد.

اخیراً، 52audio اطلاعات بیشتری در مورد هدفون بی سیم اپل AirPods Pro 2 جدید دریافت کرده است. ارتقاهای زیادی این نسل به همراه دارد که شامل سیستم ارتقا یافته SiP، تراشه H1، که از حذف نویز فعال خود تطبیقی ​​پشتیبانی می کند و عملکرد بهبود یافته “Find My”. این هدفون ی عملکردهای جدیدی مانند تشخیص ضربان قلب، سمعک، پورت USB-C برای سازگاری بهتر و شارژ سریع بهینه شده است.

اپل AirPods Pro 2 دوباره در طراحی کلی قابل توجه خواهد شد و ویژگی‌ها و مزایای نسل‌های قبلی را در خود جای داده است. ظاهر کلی شبیه به AirPods 3 است، اما با نوک‌های گوشی جدید برای حذف فعال نویز یک ظاهر جدید پیدا کرد. از جنبه‌های دیگر، دهانه‌های میکروفون و سوراخ‌های تنظیم حفره صدا شبیه AirPods 3 هستند. دسته هدفون نیز دکمه‌های حساس به فشار نسل قبلی را به ارث می‌برد.

از نظر تراشه داخلی، سیستم جدید اپل H1 عملکرد بهتر و مصرف انرژی بهبود یافته را بر اساس یکپارچگی بالاتر و فناوری ساخت بهتر به ارمغان می‌آورد. همچنین از حذف نویز «خود تطبیقی» پشتیبانی می‌کند تا تجربه حذف نویز بهتری را برای کاربران فراهم کند.

انتشار تصویر رندر جدید از ایرپادز پرو 2

AirPods Pro 2 به سنسور تشخیص ضربان قلب برای جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌های گوش داخلی کاربر جهت نظارت بر ضربان قلب مجهز می‌شود. گفته می‌شود که این سنسور پایش ضربان قلب از تشخیص دما نیز پشتیبانی می‌کند، اما تا زمانی که محصول منتشر شود اطلاعات کافی در دست نیست.

در مورد عملکرد صوتی، 52audio دریافت که AirPods Pro 2 از ویژگی‌های آکوستیک AirPods 3 پیروی می‌کند، مجهز به ترکیبی از واحدهای درایو با دامنه بالا و تقویت‌کننده‌های دامنه دینامیکی بالا که کیفیت صدای ظریفی را ارائه می‌دهد. همچنین از قابلیت های صوتی بیشتری هم پشتیبانی می‌کند. یکسان سازی تطبیقی، صدای فضایی برای ردیابی پویا سر، اشتراک گذاری صدا و سایر عملکردها، ارائه یک تجربه صوتی بی سیم غنی را فراهم می آورد.

بیشتر بخوانید  اپل سال 2023 مودم آیفون 5G را با همکاری TSMC تولید می کند

کیس شارژ MagSafe چندین نسل از محصولات را پشت سر گذاشته است و در نهایت باعث ارتقای اساسی در AirPods Pro 2 شد. ما می‌توانیم تغییرات ظاهری آشکاری را از تصاویر محصول پیدا کنیم. چندین دهانه در دو طرف پورت USB-C پایین اضافه شده است و دو دهانه بزرگتر در سمت راست توسط یک ساختار فلزی تزئینی محافظت می شوند.

همچنین متوجه شدیم که حفره سمت راست میکروفون سمعک هستند. صدا را می توان از طریق محفظه شارژ جمع آوری کرد و برای بهبود و پخش صدا به هدفون منتقل کرد و به افراد کم شنوا کمک می کند تا صدای محیط را دریافت کنند. بلندگو در پایین است که می تواند صدا را پخش کند و با “Find My” کار می کند. ” برنامه ای که به کاربران کمک می کند تا مکان کیس شارژ را سریعتر دریافت کنند.”

از آنجایی که پورت USB-C به پرکاربردترین درگاه تبدیل می شود، پورت لایتنینگ کیس شارژ نیز ممکن است با پورت USB-C جایگزین شود، درست مانند iPad. این درگاه می تواند در شارژ سریع به سازگاری و عملکرد بهتری دست یابد و از اتحادیه اروپا نیز مجوز دریافت نماید. بنابراین، ایرپادز پرو 2 به عنوان آخرین محصول پرچمدار سری ایرپادز اپل، طبق اطلاعات فعلی که جمع آوری کرده ایم شاهد انواع ارتقاءها خواهد بود. به جز ارتقاء عملکردهای اساسی، تشخیص ضربان قلب و سمعک می تواند کاربرد را بیشتر گسترش دهد. در همین حال، ارتقاء کیس شارژ به ارتباط بین تلفن همراه و هدفون کمک خواهد کرد.

در هر صورت برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر جدید از ایرپادز پرو 2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *