انتشار تصویر تلویزیون OnePlus Y1S Pro

انتشار تصویر تلویزیون OnePlus Y1S Pro

اوایل این هفته، گزارشی فاش کرد که وان پلاس نسخه 55 اینچی OnePlus TV Y1S Pro را در هند عرضه خواهد کرد. انتظار می رود این تلویزیون هوشمند در هفته های آینده در هند رونمایی شود.

پیش از عرضه آتی، گزارش جدیدی منتشر شده است که رندرهایی را نشان می دهد که طراحی تلویزیون 55 اینچی OnePlus Y1S Pro را نشان می دهد. این تصویر از 91mobiles گرفته شده است که منبع اطلاعاتی شناخته شده ایشان آگاروال را ذکر کرده است.

رندر نشان می دهد که تلویزیون شبیه به نسخه های 43 اینچی و 50 اینچی به نظر می رسد و دارای یک قاب چانه است، در حالی که سه طرف صفحه نمایش طراحی بدون حاشیه دارد. کنترل از راه دور تلویزیون هوشمند دارای دکمه های میانبر اختصاصی برای isney+ Hotstar، Prime Video، Netflix و Google Assistant است. علاوه بر این، یک دکمه تنظیم صدا، یک دکمه خانه، یک کلید برگشت و یک حلقه ناوبری دایره ای دارد.

پست اخیر MySmartPrice برخی از جزئیات فنی مهم تلویزیون 55 اینچی OnePlus Y1S Pro را تشریح کرد. طبق شایعات، تلویزیون OnePlus دارای وضوح HDR10+، MEMC و 4K Ultra HD خواهد بود. گفته می شود که Y1S Pro 55 اینچی دارای بلندگوهای 24 واتی و سیستم عامل Android TV خواهد بود. تلویزیون ممکن است دارای دو درگاه USB 2.0، سه درگاه HDMI 2.1 (یکی از آنها شامل eARC)، یک درگاه RJ45 و یک درگاه ورودی RF باشد. مشخصات در این مرحله بسیار کامل شده است.

با نگاهی به نسخه‌های 43 و 50 اینچی عرضه‌شده، می‌توان انتظار داشت OnePlus Y1S Pro 55 اینچی دارای پردازنده MediaTek MT9216، همراه با 2 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی باشد. احتمالاً دارای سیستم عامل تلویزیون اندروید 10 و بلوتوث 5.0 به همراه وای فای دو بانده خواهد بود. برای کسب جزئیات بیشتر بهتر بوده به وب سایت شرکت وان پلاس مراجعه کنید. این شرکت قصد دارد برای بازار وان پلاس محصولات بزرگی ارائه دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی OnePlus Ace Racing Edition نمایشگر 120 هرتزی LCD دارد

نظرات در مورد : انتشار تصویر تلویزیون OnePlus Y1S Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *