انتشار تصویری از گوشی Infinix Hot 30i

انتشار تصویری از گوشی Infinix Hot 30i

اینفینیکس اخیرا تایید کرده است که Infinix Hot 30i را در 27 مارس در هند رونمایی خواهد کرد. صفحه فرود آن در حال حاضر در وب سایت Infinix India فعال است. انواع مشکی و آبی Hot 30i هفته گذشته ظاهر شد. اکنون GizmoChina اولین نگاه به انواع سفید و نارنجی دستگاه را برای شما به ارمغان می آورد.

در بالا نسخه Diamond White Infinix Hot 30i نشان داده شده است. این روکش شیشه مانند مانند انواع مشکی و آبی آن است که با نام های Glacier Blue و Mirror Black به بازار عرضه می شود.

همچنین انتظار می‌رود Hot 30i با رنگ گل همیشه بهار عرضه شود. این یک نسخه ویژه با طراحی چرم مانند در پشت خواهد بود. از این رو طرح الگوی الماسی ندارد که در انواع مشکی، آبی و سفید قابل مشاهده است.

طراحی جلوی Hot 30i هنوز فاش نشده است. از این رو، مشخص نیست که این دستگاه دارای بریدگی قطره‌ای است یا صفحه‌نمایش سوراخ‌دار. پنل پشتی دستگاه دارای دوربین دوگانه با فلاش LED است. تصاویر نسخه چرمی پشتی نشان می دهد که دستگاه به اسکنر اثر انگشت در کناره ها مجهز شده است.

صفحه فرود رسمی Hot 30i نشان می دهد که Hot 30i با حداکثر 8 گیگابایت رم فیزیکی و حداکثر 8 گیگابایت رم مجازی عرضه خواهد شد. این دستگاه 128 گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار کاربران قرار می دهد. می توان گفت که نمایشگر Hot 30i تا نرخ رفرش 90 هرتز را ارائه می دهد.

گزارش های دیگر نشان می دهد که Hot 30i می تواند به صفحه نمایش 6.6 اینچی IPS LCD، چیپست Helio G37، باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی در پشت مجهز شود. به غیر از Hot 30i، سری Hot 30 ظاهراً شامل مدل های دیگری مانند Hot 30 و Hot 30 Play می شود. همچنین گفته می شود که این برند در حال کار بر روی Infinix Note 30 VIP است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر زنده جدید از گوشی Infinix Note 30

نظرات در مورد : انتشار تصویری از گوشی Infinix Hot 30i

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *