انتشار تصویری از گوشی Infinix Hot 30i

انتشار تصویری از گوشی Infinix Hot 30i

اینفینیکس قرار است گوشی هوشمند جدیدی را در تاریخ 27 مارس در هند به نام Hot 30i معرفی کند. در گزارشی که اخیرا منتشر کردیم، تصاویری زنده از این گوشی هوشمند به اشتراک گذاشتیم که طراحی و گزینه های رنگی آن را آشکار می کند. اکنون، تصاویر بیشتری از دستگاه به صورت آنلاین ظاهر شده است که یک گزینه رنگی جدید به همراه پنل جلویی را نشان می‌دهد.

این تصویر که توسط Tipster Paras Guglani به اشتراک گذاشته شده است نشان می دهد که این گوشی هوشمند در رنگ مشکی عرضه خواهد شد. پشت دارای الگوهای الماس مانند است، که می تواند به این معنی باشد که گزینه رنگ ممکن است نسخه الماس سیاه نامیده شود. مدل سفید رنگ با طراحی مشابه تایید شده است که نسخه Diamond White نام دارد. گزارش های قبلی حاکی از آن است که این مدل ممکن است دارای روکش شیشه ای درجه یک باشد.

انتشار تصویری از گوشی Infinix Hot 30i

دو بریدگی بزرگ دارای تنظیمات دوربین دوگانه هستند، در حالی که بریدگی کوچکتر برای فلاش LED است. طبق اطلاعات فاش شده، یکی از این ماژول ها دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است. در جلو، دستگاه دارای حاشیه های ضخیمی است که در اطراف نمایشگر قرار گرفته است. همچنین دارای یک بریدگی است که دوربین جلو را در خود جای داده است. طبق این گزارش، این صفحه نمایش 6.6 اینچی IPS با نرخ رفرش 90 هرتز است. تصاویر قبلی نشان داده اند که کناره های Infinix Hot 30i صاف هستند.

با توجه به صفحه فرود رسمی Hot 30i، این دستگاه دارای حداکثر 8 گیگابایت رم فیزیکی و 8 گیگابایت رم مجازی به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. منابع دیگر نشان می‌دهند که Hot 30i ممکن است با چیپست MediaTek Helio G37، دوربین‌های پشتی دوگانه 50 مگاپیکسلی و باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی عرضه شود. سری Hot 30 ممکن است شامل مدل های دیگری مانند Hot 30 و Hot 30 Play نیز باشد و طبق گزارش ها، Infinix در حال توسعه Infinix Note 30 VIP است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر زنده گوشی شبه ناتینگ فون 2 برند Infinix

نظرات در مورد : انتشار تصویری از گوشی Infinix Hot 30i

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *