انتشار تصاویر زنده از گوشی وان پلاس 11

انتشار تصاویر زنده از گوشی وان پلاس 11

از زمان انتشار این داستان، منبع تصحیح کرده است که این (OnePlus Udon) در واقع می تواند OnePlus 11R باشد تا OnePlus 11. در مقایسه با رندرهای OnePlus 11 که توسط منابع معتبر فاش شده است.

OnePlus در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند پرچمدار جدید به زودی به نام OnePlus 11 است. در حالی که این شرکت هنوز هیچ اشاره ای در مورد این گوشی هوشمند ارائه نکرده است، چندین فاش شده است که مشخصات و جزئیات طراحی گوشی هوشمند را فاش می کند.

در گزارش جدید MySmartPrice، آرایه دوربین پشتی دستگاه به صورت کلوزآپ رونمایی شده است. با توجه به تصویر زنده فاش شده از ماژول دوربین OnePlus 11، پرچمدار جدید OnePlus (با اسم رمز OnePlus Udon) دارای یک ماژول دوربین است که شبیه OnePlus 10 Pro است. این نشان می‌دهد که چهار بریدگی دایره‌ای در دستگاه وجود دارد که سه تای آن دوربین‌ها و چهارمی فلاش LED را در خود جای می‌دهد.

انتشار تصاویر زنده از گوشی وان پلاس 11

به طور عجیبی، فاصله بین این بریدگی ها در مقایسه با رندرهای قبلی وان پلاس 11 بسیار تنگ به نظر می رسد. به غیر از آرایه دوربین پشتی، این گزارش تصویری جزئی از پنل جلویی OnePlus 11 ادعایی با سوراخ پانچ وسط دارد. بریدگی برای دوربین جلو، همراه با نمایشگر منحنی قابل مشاهده. این گزارش همچنین ادعا می‌کند که این گوشی هوشمند دارای Alert Slider خواهد بود.

از نظر مشخصات هسته ای، قبلا تایید شده است که وان پلاس 11 از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت می گیرد. ممکن است 256 گیگابایت حافظه داخلی و حداکثر 16 گیگابایت رم داشته باشد. گفته می شود ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 100 وات منبع تغذیه این گجت است. انتظار می رود صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با رزولوشن 2K، نرخ رفرش 120 هرتز و اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش در پرچمدار آینده گنجانده شود. یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 32 مگاپیکسلی برای تنظیم دوربین OnePlus 11 پیش بینی می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نسخه ویژه گوشی OnePlus Ace 2 راهی بازار شد

نظرات در مورد : انتشار تصاویر زنده از گوشی وان پلاس 11

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *