انتشار تصاویر جدید گوشی Poco M4 Pro 5g

انتشار تصاویر جدید گوشی Poco M4 Pro 5g

شرکت پوکو در نظر دارد طی رویداد 28 فوریه MWC 2022 از دو مدل گوشی Poco M4 Pro 5g و X4 Pro رونمایی به عمل آورد. اسمارتفون هایی که طراحی نزدیک به هم دارند و مشخصات کلیدی میان رده هم برای آنها تدارک دیده شد.

به تازگی تصویر تبلیغاتی و یک تصویر زنده از گوشی Poco M4 Pro 5g منتشر شده که طراحی کامل دستگاه را نشان می دهد. این تلفن هوشمند دارای یک ماژول مشکی مستطیلی در عقب بوده که چهار حسگر دوربین درون آن تعبیه شده و لوگو پوکو هم به چشم می خورد.

صفحه نمایش این دستگاه حفره دار بوده و طراحی نسل جدیدی برای آن تدارک دیده شد. استاندارد دستگاه IP53 ضدآب بوده که نشان از مقاومت بالا بدنه خواهد بود. وزن این اسمارتفون به 179 گرم می رسد و گوشی سنگینی نیست. انتظار داریم شاهد پورت USB-C، جک 3.5 میلیمتری هدفون و برخی دیگر باشیم.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید تا روز رونمایی منتظر ماند. در اخباری مرتبط پس از عرضه POCO M4 Pro 5G در هند طی رویداد 22 فوریه، POCO آماده است تا نسخه 4G را در این ماه عرضه کند. دستگاه‌های POCO اغلب برندهای جدید دستگاه‌های Redmi هستند که قبلاً عرضه شده‌اند و M4 Pro 4G نیز از این قاعده مستثنی نیست. به نظر می‌رسد این گوشی بر اساس همان طراحی ردمی نوت 11 اس هندی ساخته شده است، اما دوربینی با کیفیت کمتری دارد.

انتشار تصاویر جدید گوشی Poco M4 Pro 5g

در حالی که چند روز پیش در گوگل پلی کنسول گوشی جدیدی آشکار شده، چند مورد از مشخصات کلیدی دستگاه فاش شده است، Yogesh Brar، افشاگر مطرح، اکنون جزئیات بیشتری را ارائه کرده است.

نخست اینکه گوشی پوکو M4 Pro 4G با یک پنل 6.4 اینچی FHD+ AMOLED با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز عرضه می‌شود. این تلفن هوشمند POCO M4 Pro 5G با یک پنل LCD همراه شده، بنابراین این بار در واقع یک پیشرفت است. در بخش سخت افزاری، پردازنده 12 نانومتری مدیاتک Helio G96 داشته که با پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 همراه می شود. این چیپست با 6/8 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه UFS2.2 ارائه می شود.

برای بخش دوربین، شما یک دوربین سه گانه در عقب دارید که ترکیبی از حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی ماکرو است. دوربین سلفی در یک حفره وجود دارد و کیفیت 16 مگاپیکسلی ارائه می دهد. اطلاعات دقیقی از مشخصات دوربین این گوشی دردست نیست. گوشی پوکو M4 Pro 4G به رابط کاربری MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 مجهز می‌شود، که هر دو دیگر جدیدترین نیستند.

بیشتر بخوانید  گوشی های جدیدی از پوکو در راه است

منبع

4.1/5 - (17 امتیاز)

نظرات در مورد : انتشار تصاویر جدید گوشی Poco M4 Pro 5g

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. عالیه من دوسال دارم واز کارکرد و بروزرسانی وساپورت کردن همه نرم افزارها واپلیکشن وسرعتش راضیم وبه نظرم تا ۵سال دیگه هم میتونم باهاش کارکنم