انتشار تصاویر جدید از نوبیا Z40S Pro

انتشار تصاویر جدید از نوبیا Z40S Pro

برند Nubia یک پرچمدار جدید را در 20 جولای معرفی خواهد کرد و ما جزئیات زیادی را از طریق صفحه رسمی Weibo این شرکت دریافت کردیم. این رویداد قرار است روز چهارشنبه از ساعت 14:00 به وقت محلی (6 صبح UTC) برگزار شود و Nubia Z40S Pro را برای معرفی دربرمی گیرد.

این دستگاه جانشین Nubia Z40 Pro خواهد شد که در ماه فوریه با جدیدترین چیپست کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 عرضه شد. طراحی Z40S Pro با صفحه نمایش تخت این بار و ماژول دوربین عقب بازطراحی شده اندکی تغییر کرد.

این گوشی سیستم دوربین Z40 Pro را بروزرسانی شده دریافت خواهد کرد که شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی سونی IMX787 با لنز معادل 35 میلی‌متر و OIS، یک ماژول فوق عریض 50 مگاپیکسلی که به عنوان دوربین ماکرو عمل می‌کند و همچنین دارای OIS و یک ماژول پریسکوپ 8 مگاپیکسلی 125 میلی‌متر با زوم اپتیکال 5 برابر است.

انتشار تصاویر جدید از نوبیا Z40S Pro

محصول جدید از کلید میانبر کشویی برخوردار بوده که به طور خودکار به حالت عکاسی تغییر می کند. باید دید که آیا کلید قابل جایگزینی مجدد خواهد بود یا خیر. باتری گوشی جدید 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و انتظار داریم در رنگ مشکی و سبز و یک نسخه خاص Ling Cage با حاشیه قرمز عرضه شود.

این یک نسخه حرفه ای از Z40 Pro خواهد بود که در نیمه اول سال جاری معرفی شد. پیش از رونمایی، این شرکت مشغول تایید ویژگی های کلیدی Z40S Pro است. به تازگی نوبیا زیربرند ZTE تصمیم گرفت برخی اطلاعات کلیدی را فاش کند.

تیزرهای به اشتراک گذاشته شده توسط Nubia و جزئیات فاش شده منتشر شده توسط Digital Chat Station نشان می دهد که  دوربین عقب Z40S Pro شامل یک دوربین اصلی سفارشی 35 میلی متری مجهز به OIS بوده که به نظر می رسد از نوع 64 مگاپیکسلی IMX787 سونی خواهد بود.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نباید به شایعات بی اساس اشاره کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی نوبیا Z50S Pro بزودی معرفی می شود

نظرات در مورد : انتشار تصاویر جدید از نوبیا Z40S Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *