انتشار تصاویر جدید از موتورولا XT2165

انتشار تصاویر جدید از موتورولا XT2165

شرکت موتورولا بزودی قصد دارد یک گزینه اقتصادی جدید در میان گوشی های هوشمند خود معرفی کند که به عنوان مدل موتورولا XT2165 شناخته شده و اکنون چند تصویر رندر مربوط به این گزینه منتشر شد.

ماه گذشته یک تلفن موتورولا با شماره مدل XT2165-3 در پایگاه داده کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) مشاهده شد. این دستگاه همچنین در سایت صدور گواهینامه Wi-Fi Alliance مشاهده شده است. در حال حاضر ، نشریه My Smart Price رندرهای فاش شده از Motorola XT2165-3 را به اشتراک گذاشته است تا انواع طراحی و رنگ آن را به نمایش بگذارد.

رندرهای XT2165-3 نشان می دهد که صفحه نمایش آن دارای سوراخ پانچ مرکزی و چانه ای ضخیم است. پشت گوشی دارای دوربین سه گانه و اسکنر اثر انگشت است که در لوگوی موتورولا تعبیه شده است.

دکمه های میزان صدا و قدرت در سمت راست دستگاه موجود است. در رنگ هایی مانند آبی روشن و سبز تیره در دسترس خواهد بود. گواهینامه FCC این دستگاه نشان داد که یک دستگاه 4G است. ظاهر آن نشان می دهد که می تواند دارای مشخصات میان رده باشد. توصیه می شود منتظر گزارش های بیشتر باشید تا نام دستگاه را بشناسید.

گزارشات اخیر نشان می دهد که Moto G51 و Moto G71 گوشی های سری G آینده این برند هستند. تا کنون مشخص شده است که G71 یک دستگاه آماده 5G است که از اتصال NFC پشتیبانی می کند. در مورد Moto G51 ، انتظار می رود با مشخصاتی مانند صفحه نمایش Full HD + ، دوربین جلو 13 مگاپیکسلی ، دوربین 50 مگاپیکسلی (اصلی) + 8 مگاپیکسلی (فوق عریض) + دوربین سه مگاپیکسلی 2 مگاپیکسلی وارد بازار شود. واحد ، تراشه Snapdragon 750G ، 4 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 11. احتمالاً موتورولا G51 و G71 را در ماه آینده معرفی خواهد کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی موتورولا ThinkPhone در راه بازارهای بیشتر

نظرات در مورد : انتشار تصاویر جدید از موتورولا XT2165

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *