انتشار تصاویر تبلیغاتی بیلبوردی موتورولا ریزر 40 اولترا

انتشار تصاویر تبلیغاتی بیلبوردی موتورولا ریزر 40 اولترا

انتظار داریم موتورولا گوشی تاشو رده بالا Razr 40 Ultra را در اول ژوئن معرفی کند. تاکنون تصاویر رندر و اطلاعات بسیاری از این مدل پرچمدار موتورولا منتشر شده است.

طبق گزارشات، این گوشی هوشمند در تاریخ 1 ژوئن معرفی خواهد شد. یک افشاگر مطرح به نام نیکولا بالوف این گوشی هوشمند را در یک آگهی تبلیغاتی مشاهده کرد و تصویر آن را در توییتر به اشتراک گذاشت و نوشت: “من در حال قدم زدن در صوفیه هستم و چه چیزی می توانم ببینم، تلفن هوشمندی که هنوز در جهان معرفی نشده است.”

موتورولا Razr 40 Ultra تاشو قبل از نمایش در صوفیه پایتخت بلغارستان روی بیلبورد تبلیغاتی رویت شد. ویژگی‌های آن قبلاً پس از رویت شدن در وب‌سایت خرده‌فروشی عربستان سعودی، Extra.com، آشکار شده است. این گوشی هوشمند از پردازنده کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 بهره می برد و مجهز به اندروید 13 از پیش نصب شده است. رم 8 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی 256 گیگابایت هم دارد.

این گوشی دارای صفحه نمایش داخلی 6.9 اینچی با وضوح 2400×1080 پیکسل و نرخ نوسازی 165 هرتز خواهد بود. صفحه نمایش بیرونی آن 3.6 اینچ عرض و وضوح 1066×1056 پیکسل دارد. تا آنجا که به دوربین مربوط می شود، این گوشی هوشمند دارای سیستم دوربین دوگانه در عقب با دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین 13 مگاپیکسلی اولتراواید خواهد بود. قسمت سلفی گوشی هوشمند یک دوربین جلو با حفره دوربین 32 مگاپیکسل است.

انتشار تصاویر تبلیغاتی بیلبوردی موتورولا ریزر 40 اولترا

باتری 3800 میلی آمپر ساعتی به پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی، پرداخته و باید انتظار رنگ مشکی، آبی و سرخابی را داشت. در اخباری مرتبط گوشی Razr 40 پیشتر در Geekbench به عنوان جایگزین ارزان‌تر Razr 40 Ultra رویت شد. برای یادآوری، Razr 40 Ultra به عنوان جانشین Razr 2022 سال گذشته وارد بازار خواهد شد، اما با یک چیپست بدون تغییر اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1.

در مقایسه، Razr 40 چندین مدل خواهد داشت، اگرچه انتظار نمی رود قیمت چندان کمتری نسبت به نسل قبل پیدا کند. در مقابل، شایعه شده است که Razr 40 با قیمت 899 یورو با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی به فروش می رسد که تقریباً 300 یورو کمتر از Razr 40 Ultra است.

بیشتر بخوانید  هدفون موتورولا Moto Buds 135 در راه است

به نظر رسیده که Razr 40 می تواند به آخرین نسل چیپست کوالکام نیز مجهز شود. در حالی که Snapdragon 7 Plus Gen 2 قدرتمند اکنون وارد بازار شده است، موتورولا Snapdragon 7 Gen 1 را انتخاب کرده است که در Geekbench به عنوان ARM implementer 65 structure 8 variant 2 part 3399 revision 0 و همچنین چیدمان هسته CPU و مادربرد lynkco آن قابل شناسایی است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود موتورولا چه برنامه ای در سر دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر تبلیغاتی بیلبوردی موتورولا ریزر 40 اولترا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *