انتشار بروزرسان امنیتی ماه جولای برای Galaxy A32

انتشار بروزرسان امنیتی ماه جولای برای Galaxy A32

سامسونگ معمولاً یک هفته یا خیلی زود شروع به انتشار وصله‌های ماهانه جدید می‌کند، اما وصله امنیتی جولای 2022 دقیقاً در 1 ژوئیه عرضه می‌شود. اکنون برای Galaxy A32 در کره جنوبی منتشر می‌شود.

گلکسی A32 ساده، اولین گوشی سامسونگ است که دارای آخرین وصله امنیتی جولای 2022 است، اما آنقدر جدید بوده  که سامسونگ حتی تغییرات را منتشر نکرده است. این به‌روزرسانی برای گلکسی A32 با شماره مدل SM-A325N در کره جنوبی منتشر می‌شود، طبق معمول، به زودی به بازارهای بیشتری عرضه خواهد شد. مشتریان در کره می توانند به روزرسانی جدید را با نسخه سیستم عامل A325NKSU1BVF2 شناسایی کنند.

مشتریان گلکسی A32 در بازارهایی که به‌روزرسانی موجود است می‌توانند سیستم عامل را از طریق اعلان به محض رسیدن یا با باز کردن برنامه تنظیمات روی تلفن، رفتن به «به‌روزرسانی نرم‌افزار» و ضربه زدن روی «دانلود و نصب» دانلود کنند.

در دیگر خبرها پس از چهار سال، سرانجام سامسونگ دوربین تله فوتو را در نسخه‌های ساده و پلاس گوشی‌های پیشرفته خود ارتقا داد. گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس دارای دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر هستند. سال آینده، شرکت ممکن است آن را بیشتر بهبود ندهد.

بر اساس گزارشی که از گلکسی کلاب منتشر شده است، گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس دارای دوربین های تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر خواهند بود، مشابه مدل های قبلی خود. اطلاعاتی در مورد دوربین های اولیه و فوق عریض در گوشی های هوشمند آینده هنوز فاش نشده است.

شایعات حاکی از آن است که Galaxy S23 Ultra ممکن است از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی، احتمالا ISOCELL HP1 استفاده کند. با این حال، گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس ممکن است به دوربین های اصلی 50 مگاپیکسلی متکی باشند زیرا سامسونگ این دوربین ها را امسال با گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس معرفی کرد.

آنچه سامسونگ نیاز به بهبود دارد دوربین اولتراواید است. اگرچه دوربین های 12 مگاپیکسلی اولتراواید در پرچمداران سامسونگ بد نیستند، اما می توانند از ارتقای سخت افزاری استفاده کنند، به خصوص در مقایسه با دوربین های اولتراواید 48 و 50 مگاپیکسلی که در اکثر گوشی های پرچمدار چینی دیده می شود.

بیشتر بخوانید  سامسونگ Galaxy M34 5G را در پیکربندی جدید عرضه کرد

در اخباری مرتبط شرکت سامسونگ تصمیم گرفت رابط کاربری One UI 5.0 را تحت توسعه قرار دهد. رابط کاربری جدیدی که در آینده نزدیک روی گوشی های هوشمند این شرکت تعبیه خواهد شد. این رابط کاربری به گزارش سم موبایل توسعه آن آغاز شده و به همراه سیستم عامل اندروید 13 دردسترس قرار می گیرد. به هر حال اگر آپدیت را دریافت نکردید باید منتظر بمانید.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار بروزرسان امنیتی ماه جولای برای Galaxy A32

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *