انتشار اولین تصویر گوشی Honor 90 GT

انتشار اولین تصویر گوشی Honor 90 GT

پس از عرضه سری آنر 100 در ماه گذشته، ظاهراً این شرکت توجه خود را به Honor 90 GT معطوف کرده است. شایعات همچنین حاکی از آن بوده که یک گوشی دیگر از سری GT به نام Honor X50 GT در دست ساخت است.

انتظار می رود هر دو دستگاه گوشی های عملکرد محور باشند و با گوشی هایی مانند K70 و K70e Redmi رقابت کنند. افشا اخیر در Weibo اکنون طراحی احتمالی Honor 90 GT را فاش کرده است. تصویر فاش شده طرحی را نشان می دهد که تفاوت قابل توجهی با آنر 80GT دارد. این گوشی در یک طرح رنگی بنفش مایل به طلایی و طلایی با روکش مات ظاهر می شود.

پنل عقب دارای یک ماژول دوربین مستطیلی بوده که سه دوربین و یک فلاش LED را در خود جای داده است. خود ماژول کمی برآمده بوده و لبه دوربین دارای حاشیه طلایی شیک است. این گوشی همچنین دارای کناره های صاف بوده و سمت راست با راه راه های طلایی شیک تزئین شده  که به زیبایی شناسی اضافه می کند. در حالی که این افشا نگاه خوبی به پشت گوشی ارائه می دهد، تصویر جلو آن را آشکار نمی کند.

گزارش های قبلی حاکی از آن بوده که انتظار می رود Honor 90 GT با جدیدترین پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شود. افشای اخیر حتی به یک نوع احتمالی “Honor 90 GT+” با 24 گیگابایت رم اشاره می کند که اولین مورد برای تلفن های Honor است. علاوه بر این، Honor 90 GT که شایعه شده شماره مدل MAG-AN00 دارد، در پایگاه داده پلتفرم گواهی 3C نیز ظاهر شده است. این لیست نشان می دهد گوشی هوشمند ممکن است از شارژ 100 واتی پشتیبانی کند.

در حالی که سایر مشخصات Honor 90 GT هنوز مشخص نشده، با توجه به موقعیت مورد انتظار آنر به عنوان رقیب Redmi K70، می‌توان انتظار قیمت رقابتی را داشت. قیمت K70 در چین از 2499 یوان شروع می شود. در مورد عرضه، شایعه شده است که Honor X50 GT و Honor 90 GT با هم معرفی خواهند شد. گزارش ها حاکی از آن است که در هفته آخر سال جاری عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  آنر پد 8 در گزینه حافظه داخلی جدید عرضه شد

انتشار اولین تصویر گوشی Honor 90 GT

در دیگر خبرها پس از معرفی سری آنر 100 در چین، این برند قرار است از یک میان رده جدید به نام آنر X50 GT رونمایی کند. با شایعاتی که حاکی از ورود این گوشی هوشمند به مرحله آزمایشی نهایی خود است، ممکن بوده عرضه قریب الوقوع باشد.

این تلفن هوشمند اخیراً در پایگاه بلوتوث SIG رویت شده و نشان می دهد که عرضه رسمی آن ممکن است نزدیک باشد. بلوتوث SIG هم به Honor X50 Pro و هم Honor X50 GT چراغ سبز نشان داده است. قابل ذکر بوده، آنها از شماره مدل ALP-AN00 یکسانی استفاده می کنند و به دستگاه های مشابه با برندهای مختلف اشاره می کنند. مشخصات و ویژگی های دستگاه قبلاً از طریق لیست قبلی JD فاش شده است.

آنر X50 GT قرار است از صفحه نمایش 6.81 اینچی قابل توجهی برخوردار باشد. با این حال، لیست مشخص نمی کند که آیا دستگاه از پنل LCD یا OLED استفاده می کند، اما تایید شده که صفحه نمایش دارای وضوح Full HD+است.

در  بخش سخت افزاری، این گوشی هوشمند به چیپست قدیمی تر اسنپدراگون 888 مجهز شده که با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی سخاوتمندانه همراه شده است. انرژی دستگاه توسط یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی تامین شده، اگرچه جزئیات مربوط به قابلیت شارژ سریع آن فاش نشد. طبق جزئیات لیست، Honor X50 GT دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی و یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در عقب است.

در گزارش های اخیر، Honor X50i Plus در چین رونمایی شده که نمایشگر 6.7 اینچی OLED با رزولوشن FHD+  را به نمایش می گذارد. صفحه نمایش با داشتن نرخ نوسازی 90 هرتز، کاهش نور PWMبا سطح 3240 هرتز و روشنایی چشمگیر تا 2000 نیت، تجربه تماشای واضحی را تضمین می کند. در جلو، دستگاه به یک دوربین جلو 8 مگاپیکسلی مجهز شده است، در حالی که جزیره دوربین عقب منحصر به فرد دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک فلاش LED است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اولین تصویر گوشی Honor 90 GT

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *