انتشار اولین تصویر تبلیغاتی سری گلکسی اس 23

انتشار اولین تصویر تبلیغاتی سری گلکسی اس 23

شرکت سامسونگ در نظر دارد بزودی نسل جدید گوشی های هوشمند پرچمدار خود را به نام سری گلکسی اس 23 معرفی کند. اسمارتفون هایی که مشخصات کلیدی برجسته ای دارند.

شایعه شده است که سامسونگ رویداد بعدی Unpacked خود را برای هفته اول فوریه برنامه ریزی می کند. این شرکت سری گلکسی اس 23 را در رویداد مذکور معرفی خواهد کرد، و در حالی که فاش شدن «رسمی» گوشی‌ها مبهم بوده است، به نظر می‌رسد که اکنون تغییر کرده است.

همانطور که توسط 91Mobiles فاش شده است، یک تصویر تبلیغاتی از سری گلکسی اس 23 زودتر از موعد مقرر به بیرون درز کرده است و این نشریه به نقل از منابع صنعتی اشاره کرده است. تصویر فاش شده ظاهراً طراحی Galaxy S23+ و Galaxy S23 Ultra را تأیید می‌کند و S23+ از یک لنز سه‌گانه مستقل در پشت مانند Galaxy S22 Ultra استفاده می‌کند. همانطور که در افشای اطلاعات قبلی مشاهده شد، با این حال، به نظر می رسد که Galaxy S23 Ultra طراحی قبلی خود را تقریباً تا حد زیادی حفظ کرده است.

انتشار اولین تصویر تبلیغاتی سری گلکسی اس 23

اگر تصویر تبلیغاتی فاش شده چیزی باشد، Galaxy S23 Ultra با رنگ سبز مشخص به فروش می رسد، در حالی که S23+ با رنگی بین صورتی و بنفش به بازار عرضه می شود. علاوه بر این، هر دو گوشی هوشمند با Galaxy Watch 5 و Galaxy Buds2 Pro نمایش داده می شوند. احتمالاً، هر یک از دستگاه‌ها ممکن است به عنوان هدیه پیش‌سفارش برای Galaxy S23+ و S23 Ultra ارائه شوند.

برای کسب جزئیات بیشتر باید تا اوایل ماه فوریه 2023 منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری گوشی GALAXY S23 چندان هیجان انگیز نیستند

نظرات در مورد : انتشار اولین تصویر تبلیغاتی سری گلکسی اس 23

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *