انتشار اولین تصاویر تبلت هیبریدی XPS 2-in-1 دل

انتشار اولین تصاویر تبلت هیبریدی XPS 2-in-1 دل

اگر چیزی در مورد لپ‌تاپ‌های ویندوزی می‌دانید، احتمالاً در مورد سری دل XPS شنیده‌اید. این سری شامل برخی از لپ‌تاپ‌های محبوب هیبریدی شده که می‌توان آن‌ها را برگرداند، تغییر شکل داد و خم کرد، اما Dell اکنون تلاش خود را برای لپ‌تاپ‌های 2 در یک بسیار دور کرده و یک لپ‌تاپ هیبریدی با صفحه‌نمایش کاملاً جداشدنی در راه است.

بر اساس گزارشی که توسط 91mobiles منتشر شده، دل یک لپ‌تاپ جدید به نام XPS 9315t دارد که دارای یک صفحه نمایش کاملا جداشدنی است آن را به تبلتی 13 اینچی تبدیل می‌کند. دل دقیقاً برای تبلت ها شناخته نشده است، بنابراین جالب است که ببینیم آنها با این محصول آینده چه می کنند.

همانطور که در تصاویر مشاهده می شود، صفحه نمایش هیبریدی دارای یک دوربین عقب تک لنز و 2 پورت USD Type-C به همراه گریل اسپیکر در بخش جانبی است. در یکی از تصاویر، طرح کلی یک اسلات سیم کارت نیز قابل مشاهده است که نشان می دهد می تواند یک دستگاه تلفن همراه باشد. طبق اطلاعات منتشر شده، دل از سال گذشته روی این محصول کار می کند و انتظار می رود به زودی وارد بازار شود. این گزارش طراحی و ظاهر محصول آینده را فاش کرد اما هیچ جزئیاتی در مورد مشخصات آن درج نشد.

دل در بخش لپ تاپ 2 در یک تازه وارد نیست. در واقع، سال 2019، این شرکت با لپ تاپ 2 در 1 XPS 13 خود این بخش را به طور کامل نابود کرد. لپ تاپ آنقدر خوب بود که واقعاً جای پیشرفت زیادی باقی نمی گذاشت.

انتشار اولین تصاویر تبلت هیبریدی XPS 2-in-1 دل

در خبری دیگر، دل به تازگی لپ تاپ های گیمینگ G15 و G15 SE را در بازار هند عرضه کرده است. هر دو لپ تاپ دارای تعدادی ویژگی متمرکز بر بازی هستند که احتمالاً علاقه مندان به بازی در شبه قاره را مورد توجه قرار خواهند داد. هر دو مدل دارای آخرین پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core i5 و i7 هستند که با کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX همراه شده‌اند. هر دو لپ تاپ دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی اما با پیکربندی های مختلف نمایشگر می باشند.

Dell G15 5520 دارای صفحه نمایش FHD IPS با پشتیبانی از نرخ نوسازی 165 هرتز است. در مقابل، G15 5521 SE دارای صفحه نمایش Quad+HD IPS با نرخ نوسازی 240 هرتز خواهد بود. جزئیات بیشتری موجود نیست و باید منتظر ماند تا این تبلت یا همان لپ تاپ تبدیل شونده چه مشخصات سخت افزاری به همراه دارد و آیا خواهد توانست نظر علاقمندان و طرفداران دل را جلب کند یا خیر.

بیشتر بخوانید  صفحه کلید منحصربفرد دل Transparent معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اولین تصاویر تبلت هیبریدی XPS 2-in-1 دل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *