انتشار اولین اطلاعات تبلت OnePlus Pad 5G

انتشار اولین اطلاعات تبلت OnePlus Pad 5G

شرکت وان پلاس پیشتر تاریخ عرضه جهانی گوشی وان پلاس 10 پرو را مشخص کرد. تنها گوشی پرچمدار تاکنون عرضه شده این کمپانی در 31 مارس به بازار جهانی راه پیدا خواهد کرد. براساس گزارش های قبلی، این کمپانی در حال توسعه تبلت نخست خود با نام تبلت OnePlus Pad 5G است که رقیبی برای Galaxy Tab S8، Xiaomi Pad 5  و چندی دیگر خواهد بود.

در حالی که وان پلاس به تایید این موضوع نپرداخته است، Mukul Sharma از افشاگران صنعت ادعا می کند که وان پلاس تولید وان پلاس را در اروپا و سایر بازارها آغاز کرده است. به طور معمول، OnePlus ابتدا دستگاه‌های خود را در چین معرفی می‌کند تا چند ماه بعد آنها را به کشورهای دیگر بیاورد. این ممکن است در مورد OnePlus 10 Pro صدق کند، اما در مورد گوشی‌های اقتصادی و میان رده مانند Nord N100 و Nord N200 صدق نمی کند.

به طور جداگانه، @Shadow_Leak مشخصات تبلت آینده کمپانی از جمله تبلت OnePlus Pad را فاش کرده که نشان می‌دهد این دستگاه از شبکه «5G» پشتیبانی خواهد کرد. به گفته این افشاگر، OnePlus Pad 5G با صفحه نمایش 12.4 اینچی OLED با وضوح 1080p معرفی خواهد شد. بنا به دلایلی، @Shadow_Leak نرخ نوسازی نمایشگر را ذکر نکرده است، اما آنها اضافه می کنند که این تبلت دارای باتری 10090 میلی آمپر ساعتی بوده که از شارژ 45 وات پشتیبانی می کند، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی داشته و سنسورهای دوگانه در عقب با کیفیت 5 مگاپیکسل و به ترتیب 13 مگاپیکسل خواهد داشت.

علاوه بر این، شایعه شده است که OnePlus Pad 5G با اندروید 12 و اسنپدراگون 865 از راه می رسد. به عنوان یک گزارش اولیه، وان پلاس سری وان پلاس 8 را به اسنپدراگون 865 مجهز کرد که در سال 2020 عرضه شد. احتمالاً وان پلاس به جای آن از اسنپدراگون جدیدتر یعنی 870 استفاده خواهد کرد. به هر حال یک اسنپدراگون 865 در کار خواهد بود و انتظار می رود OnePlus Pad 5G با قیمت 2999 یوان (471 دلار) با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی به بازار عرضه شود. جزئیات بیشتری در کار نیست و بهتر بوده به انتظار ادامه داد تا مشخص شود برنامه شرکت مورد اشاره چیست.

بیشتر بخوانید  وان پلاس مدعی بوده که وان پلاس 12 بهترین دوربین در کلاس خود دارد

در اخباری مرتبط Oppo اخیراً از فناوری شارژ سریع 150 واتی خود رونمایی کرده است که قرار بوده روی گوشی OnePlus که در سه ماهه دوم سال 2022 از راه می رسد، قرار گیرد. با این حال، یک دستگاه OnePlus با سرعت شارژ 160 واتی در وب سایت 3C چین ظاهر شده است.

اولین بار توسط MySmartPrice مشاهده شد، لیست نشان می دهد که این اسمارتفون دارای شماره مدل PGKM10 بوده و یک دستگاه تلفن هوشمند 5G به حساب می آید. اطلاعات تا حدودی گیج کننده است زیرا تاکنون، شماره مدل PGKM10 مربوط به تبلت آینده OnePlus با نام OnePlus Pad بود. با این حال، تصور اینکه OnePlus تبلتی با آن ظرفیت شارژ سریع بالا معرفی کند، عجیب به نظر می رسد در حالی که تبلت Oppo که چند هفته پیش معرفی گشت، با شارژ سریع 33 واتی عرضه شد.

چند نامزد وجود دارند که می توانند با این شارژ سریع 160 واتی SuperVOOC ارائه شوند. این دستگاه می تواند یک نسخه از سری OnePlus 10 باشد. یک افشاگر اخیرا نشان داد که OnePlus در حال کار بر روی دستگاهی است با چیپست Dimensity 8100 مدیاتک، صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 و برخی دیگر. نامزد دیگر برای این سرعت شارژ می تواند گوشی OnePlus 10 Ultra باشد که برای اولین بار از طریق پتنت های طراحی OnePlus افشا شد.

در حال حاضر، اطلاعات موجود بسیار کم است، بنابراین ما ترجیح می‌دهیم قبل از هر گونه فرضیات بیشتر منتظر نمایان شدن جزئیات بیشتر باشیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اولین اطلاعات تبلت OnePlus Pad 5G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *