سری REDMI NOTE 12 شانسی برای فروش بالا نسبت به گوشی های ریلمی ندارند

سری REDMI NOTE 12 شانسی برای فروش بالا نسبت به گوشی های ریلمی ندارند

تنها چند روز از عرضه سری ردمی نوت 12 در هند می گذرد و این دستگاه را می توان یک موفقیت در نظر گرفت. این مجموعه در 11 ژانویه به فروش رفت و در حال حاضر از مرز 300000 فروش عبور کرده است. در کمتر از یک هفته، شیائومی رکورد فروش 3 میلیارد روپیه را به ثبت رساند.

ظاهراً علاقه به سری Redmi Note 12 قبل از عرضه این گوشی در هند افزایش یافته است. بر اساس گزارش CMO شیائومی هند، خرده‌فروشان آنلاین بیش از 8 میلیون جستجو برای مدل‌های Redmi Note 12 جمع‌آوری کرده‌اند. این یک شگفتی بزرگ نیست، به هر حال، سری Redmi Note یکی از پرفروش‌ترین محصولات شیائومی در هند و در سراسر جهان است. هر نسل جدید با انتظار زیادی در انتظار است و آخرین ترکیب از این قاعده مستثنی نبود.

متأسفانه، این برند میزان فروش را به صورت دانه بندی ارائه نکرده است. شیائومی در حال حاضر گوشی های Redmi Note 12، 12 Pro و 12 Pro+ را به فروش می رساند. با اعداد داده شده، دقیقا نمی دانیم کدام گوشی پرفروش بوده است.

Redmi Note 12 5G عرضه اولیه با Snapdragon 4 Gen 1 SoC است. SoC نسبت به دو مورد دیگر جذابیت کمتری دارد، اما همچنان این گوشی دارای صفحه نمایش AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز و دوربین های توانمند است. Pro دارای MediaTek Dimensity 1080 و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است. همچنین دارای صفحه نمایش AMOLED فوق العاده با قطر 6.67 اینچی و نرخ رفرش 120 هرتز است. 12 Pro+، جذاب ترین باند است. شباهت هایی با Pro معمولی دارد اما دوربین اصلی ISOCELL HPX 200 مگاپیکسلی را به همراه دارد. گوشی‌های Pro همچنین اولین گوشی‌های Redmi Note در هند هستند که OIS را ارائه می‌کنند. هر دو دارای باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی هستند، اما Pro+ دارای شارژ سریع 120 واتی است.

در چین، دو نسخه دیگر Redmi Note 12 وجود دارد – نسخه Explorer و Pro Speed Edition. نسخه اول نسخه هندی دریافت نکرد، اما ممکن است دیر یا زود ظاهر شود، حتی اگر نیاز به تغییر نام تجاری داشته باشد. این دقیقاً موردی است که در مورد Speed Edition وجود دارد که تا چند روز دیگر در هند با نام POCO X5 Pro 5G عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو

سری Redmi Note 12 با سری Realme 10 در هند رفتار خواهد کرد. اگر این دو خط تولید را با هم مقایسه کنیم، خط تولید شیائومی همان چیزی بود که ارتقاهای بیشتری را به همراه داشت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری REDMI NOTE 12 شانسی برای فروش بالا نسبت به گوشی های ریلمی ندارند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *