انتشار اطلاعات جدید از گوشی گلکسی A54 سامسونگ

انتشار اطلاعات جدید از گوشی گلکسی A54 سامسونگ

به نظر می رسد سامسونگ در حال آماده سازی یک گوشی هوشمند اندرویدی میان رده بالا است. سامسونگ گلکسی A54 5G اخیراً چندین بار به صورت آنلاین ظاهر شده است. گوشی سامسونگ حتی گواهینامه 3C را در چین دریافت کرده است. پس از افشای چند رندر آنلاین در اواخر هفته گذشته، گزینه‌های رنگی و مشخصات جدید سامسونگ گلکسی A54 5G ظاهر شد. بیایید نگاهی به تمام اطلاعات موجود در مورد گوشی هوشمند میان رده برتر سامسونگ بیندازیم.

تصاویری از Samsung Galaxy A54 5G به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. آنها با افشای اطلاعات قبلی تأیید می کنند اما نشان می دهد که سامسونگ می تواند گوشی هوشمند را حداقل در چهار رنگ ارائه دهد: مشکی، بنفش، سبز مایل به زرد و سفید. نیازی به گفتن نیست که غول فناوری کره جنوبی به احتمال زیاد از نام های مختلفی برای توصیف رنگ ها استفاده خواهد کرد.

علاوه بر گزینه های رنگی، مشخصات Samsung Galaxy A54 5G نیز به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. با توجه به جزئیات فاش شده، گلکسی A54 5G باید دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی Full HD + AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز باشد. ممکن است یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر برای احراز هویت بیومتریک وجود داشته باشد.

شایعه شده است که سامسونگ از Exynos 1380 SoC خود برای تامین انرژی گلکسی A54 5G استفاده می کند. خریداران می توانند تا 8 گیگابایت رم داشته باشند، اما این گوشی می تواند با گزینه های رم 6 و 8 گیگابایتی عرضه شود و خریداران می توانند گزینه ای برای دریافت حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی داشته باشند.

رندرهای فاش شده نشان می دهد که گوشی سامسونگ دارای یک دوربین سه گانه در پشت است. گلکسی A54 5G می‌تواند یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS (تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر) داشته باشد. ممکن است یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 5 مگاپیکسلی سوم برای عکاسی ماکرو وجود داشته باشد. آخرین فاش شده ادعا می کند که سامسونگ گلکسی A54 5G دارای دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی است.

سری گلکسی A سامسونگ شامل گوشی های هوشمند اندرویدی ممتاز نمی شود. سامسونگ معمولاً گوشی‌های هوشمند با مشخصات میان‌رده را در سری گلکسی A ارائه می‌کند که با محصولات Redmi، Realme و سایرین رقابت می‌کنند. با این حال، سامسونگ گلکسی A54 5G می تواند پریمیوم ترین عرضه کننده در سری A باشد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آشکار شدن مشخصات GALAXY CHROMEBOOK سامسونگ

نظرات در مورد : انتشار اطلاعات جدید از گوشی گلکسی A54 سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *