انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی آیکیو Neo 7

در اوایل سال جاری، iQOO iQOO Neo 6 را در چین و هند عرضه کرد. این گوشی به دلیل ویژگی های درجه یک و قیمت مقرون به صرفه آن در بین

در اوایل سال جاری، iQOO iQOO Neo 6 را در چین و هند عرضه کرد. این گوشی به دلیل ویژگی های درجه یک و قیمت مقرون به صرفه آن در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب شد. اکنون، طبق گزارش‌ها، این شرکت در حال آماده شدن است تا جانشین Neo 6 – iQOO Neo 7 – را در اواخر این ماه به چین بیاورد. قبل از معرفی رسمی، این گوشی سوژه های مختلفی درز کرده است. و اخیراً جزئیات مربوط به باتری و مشخصات شارژ آن را فاش می کند.

آخرین اطلاعات فاش شده از یک پاندای اطلاعاتی چینی به دست می آید، با اطلاعات جدید جزئیات مربوط به باتری و شارژ iQOO Neo 7 (از طریق) فاش می شود. او ادعا می کند که این دستگاه به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند. شارژ شدن تعجب آور نیست زیرا لیست 3C دستگاه قبلاً همین را تأیید کرده است.

شارژ سریع 120 واتی Neo 7 یک ارتقاء قابل توجه نسبت به نسل قبلی خود است که با پشتیبانی از شارژ 80 واتی عرضه شد. دقیقاً مانند Neo 6، گوشی آینده احتمالاً از شارژ بی سیم پشتیبانی نخواهد کرد.

طبق افشای اخیر، iQOO Neo 7 مجهز به مدیاتک Dimensity 9000+ SoC خواهد بود. گفته می شود در قسمت جلویی، صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش بالا 120 هرتز ارائه می شود.

از نظر اپتیکی، شایعه شده است که دستگاه به یک دوربین سه گانه در پشت مجهز شده است که از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی جدید تشکیل شده است که بنا به گزارش ها، سنسور تصویر سونی IMX766V است. همین حسگر در iQOO 8 Pro نیز وجود دارد. همچنین انتظار می رود این دستگاه دارای یک لنز 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک واحد تله فوتو پرتره 12 مگاپیکسلی باشد.

iQOO هنوز جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده تایید نکرده است. امیدواریم در روزهای آینده بیشتر در مورد آن بدانیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Z6 Lite 5G آیکیو معرفی شد

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی آیکیو Neo 7

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *