انتشار اطلاعاتی جدید از هدفون Nothing Ear (2)

انتشار اطلاعاتی جدید از هدفون Nothing Ear (2)

با عرضه هدفون های Nothing Ear (1) TWS هیچ چیزی وارد تجارت الکترونیک مصرفی نشد. ایربادهای با ظاهر منحصربفرد محبوبیت زیادی به دست آوردند و این شرکت اکنون آماده است تا با عرضه گوشی جدید Nothing Ear (2) بر روی آن کار کند. گوشی‌های شنیدنی نسل بعدی استارت‌آپ به رهبری Carl Pei در 22 مارس معرفی می‌شوند و در حالی که منتظر هستیم، یک مشاور قیمت و در دسترس بودن آنها را فاش کرده است.

طبق گفته Snoopytech، یک افشاگر صنعت قابل اعتماد با سابقه مناسب، Nothing Ear (2) حدود 159 یورو (168 دلار) قیمت خواهد داشت. این قیمت ظاهراً برای کشورهای اروپایی است و ممکن است در مناطق دیگر، مثلاً هند، متفاوت باشد. Ear اصلی (1) ابتدا با برچسب قیمت 99 دلار معرفی شد، اما بعداً به 149 دلار افزایش یافت. نشانه هایی وجود دارد که قیمت ممکن است 10 یورو بیشتر شود.

همانطور که گفته شد، گوشی Nothing Ear (2) در 22 مارس عرضه خواهد شد. با این حال، طبق اطلاعات منتشر شده، این هدفون تا شش روز بعد، در 28 مارس، برای خرید در دسترس نخواهد بود. انتظار می‌رود که TWS فروخته شود. در مناطقی از جمله ایالات متحده، هند و اروپا.

اخیراً این شرکت تأیید کرده است که این هدفون ها از کدک LHDC 5.0 پشتیبانی می کنند و دارای رتبه IP54 برای مقاومت در برابر آب هستند. رندرها نشان می‌دهند که گوشی‌های شنیدنی اساساً همان طراحی قبلی خود را دارند و تنها با چند تغییر اینجا و آنجا خواهند بود. آنها طراحی ساقه ای با ظاهری نیمه شفاف خواهند داشت که نوار مشکی را نشان می دهد که قسمت داخلی هدفون ها را می پوشاند.

انتظار می رود هدفون های آینده Nothing برخی از ویژگی های چشمگیر Ear (1) مانند حذف نویز فعال (ANC)، حالت شفافیت و موارد دیگر را به ارث ببرند. علاوه بر این، آنها به EQ پیشرفته و تنظیمات قابل تنظیم مجهز خواهند شد که به کاربران امکان می دهد تا تجربه صوتی را مطابق با اولویت های خود تنظیم کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تاریخ رونمایی هدفون بی سیم Nothing Ear 1 مشخص شد

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی جدید از هدفون Nothing Ear (2)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *