انتشار اطلاعاتی جدید از ساعت Pixel Watch

انتشار اطلاعاتی جدید از ساعت Pixel Watch

گوگل در I/O ’22 نگاهی اجمالی به ساعت Pixel که مدت ها در انتظارش بودیم را به ما داد. و اخیراً غول جستجو تأیید کرده است که اولین ساعت هوشمند خود را در کنار گوشی‌های هوشمند پیکسل 7 در تاریخ 6 اکتبر در رویداد «ساخت توسط Google» عرضه خواهد کرد. پیش از عرضه، گزارش جدیدی با جزئیات قیمت و گزینه‌های رنگی پیکسل واچ آینده ارائه شده است. در اینجا جزئیات است.

Pricebaba، به نقل از Sudhanshu Ambhore، منبع خبر، فاش کرده است که Google Pixel Watch در سه رنگ گچی، زغالی و ابسیدین ارائه خواهد شد. علاوه بر این، این نشریه ادعا می کند که نسخه وای فای این پوشیدنی در اروپا حدود 250 یورو (تقریباً 250 دلار / 19250 روپیه) و 350 یورو (تقریباً 350 دلار / 27900 روپیه) قیمت دارد. می توانیم انتظار داشته باشیم که ساعت پیکسل در شبه قاره هند قیمت نسبتاً کمتری داشته باشد.

برای افراد ناآشنا، ساعت پیکسل احتمالا در سه نوع عرضه خواهد شد. یک مدل ممکن است فقط از اتصال Wi-Fi و بلوتوث پشتیبانی کند، در حالی که دو مدل دیگر می توانند اتصال LTE را نیز ارائه دهند. افشای اطلاعات قبلی نشان می‌دهد که نوع Pixel Watch LTE حدود 399 دلار (31800 روپیه) در ایالات متحده قیمت خواهد داشت.

اگر در مورد مشخصات صحبت کنیم، گوگل پیکسل واچ احتمالا دارای صفحه نمایش OLED خواهد بود. ممکن است از چیپست قدیمی‌تر Exynos 9110 که با 1.5 یا 2 گیگابایت رم جفت شده باشد، تغذیه شود. شایعات همچنین حاکی از آن است که پردازنده ساعت با یک پردازنده اضافی برای تقسیم بار همراه خواهد بود. علاوه بر این، 32 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می دهد و روی WearOS اجرا می شود.

پیکسل واچ احتمالاً با پشتیبانی از دستیار Google و برنامه های Google مانند Maps وارد بازار خواهد شد. گفته می شود ساعت پیکسل تنها یک روز با یک بار شارژ دوام می آورد. اگر AOD فعال باشد یا ردیابی خواب روشن باشد، ممکن است متفاوت باشد. همچنین شایعه شده است که این ساعت در 110 دقیقه به طور کامل شارژ می شود که اگر آن را با ساعت های دیگر در این بخش مقایسه کنید بسیار کند است.

بیشتر بخوانید  اولین ساعت هوشمند HTC

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی جدید از ساعت Pixel Watch

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *