انتشار اطلاعاتی بیشتر از گوشی OnePlus Nord CE 3 Lite

انتشار اطلاعاتی بیشتر از گوشی OnePlus Nord CE 3 Lite

شرکت وان پلاس در نظر دارد 4 آوریل امسال طی رویداد چین از دو محصول جدید همچون گوشی OnePlus Nord CE 3 Lite و هدفون Nord Buds 2 خود رونمایی به عمل آورد.

پیشتر این شرکت مشخصات کلیدی OnePlus Nord CE 3 Lite را با افشا صفحه لندینگ در وب سایت خود و فروشگاه آمازون آشکار کرده و حال نوبت به جزئیات دیگری مربوط به OnePlus Nord CE 3 Lite رسیده است.

گوشی OnePlus Nord CE 3 Lite 5G از نمایشگر 6.72 اینچی LCD با وضوح  1080 در 2400 پیکسل یا FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار است. چیپست اسنپدراگون 695، 8 گیگابایت رم و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 67 واتی SuperVOOC هم در این مدل وجود دارد.

گذشته از آن دستگاه تحت اندروید 13 مبتنی بر OxygenOS 13.1 عمل خواهد کرد. با دو سال ارتقاء سیستم عاملی و سه سال به روز رسانی امنیتی افراد می‌توانند چند سالی آپدیت دریافت کنند. این گوشی میان رده با حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل ارتقا از طریق اسلات کارت microSD عرضه می شود.

همچنین باید به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و  دوربین سه گانه 108 مگاپیکسلی (اصلی) + 2 مگاپیکسلی (ماکرو) + 2 مگاپیکسلی (عمق) در عقب هم اشاره کرد. این گوشی هوشمند ویژگی های دیگری مانند پشتیبانی از دو سیم کارت، 5G، وای فای 802.11ac، بلوتوث 5.1 و پورت USB-C هم دارد. در بخش ابعاد باید به اندازه 165×76×8.3 میلی متری و وزن 195 گرمی اشاره کنیم و دستگاه از بدنه پلی کربناتی بهره می برد.

قیمت Nord CE 3 Lite 5G در اروپا 329 یورو قیمت دارد. همچنین در دو رنگ لیمویی پاستیلی و خاکستری کروماتیک به فروش خواهد رسید. برای یادآوری، Nord CE 2 Lite 5G در اروپا 299 یورو قیمت داشت. در سوی دیگر پیرامون Nord Buds 2 هم اطلاعات محدودی وجود دارد. بخصوص اینکه مدل همان هدفون ریبرند شده OnePlus Buds Ace است که ماه گذشته در چین از آن پرده برداشته شد.

وان پلاس در تلاش است تا با گسترش محصولات خود هرساله مشتریان بیشتری را به سمت گوشی یا دیگر دستگاه های خود معطوف کند. پیشتر نیز پرچمدار وان پلاس 11 را ملاقات کردیم که دارای سخت افزاری قدرتمند و طراحی بهبودیافته نسبت به نسل قبلی بود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه این شرکت چینی چیست.

بیشتر بخوانید  گوشی OnePlus 12 در IMDA رویت شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی بیشتر از گوشی OnePlus Nord CE 3 Lite

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *