انتشار اطلاعاتی از گوشی Realme GT Neo 5 SE

انتشار اطلاعاتی از گوشی Realme GT Neo 5 SE

ریلمی در اوایل این ماه Realme GT Neo 5 را در چین عرضه کرد. این گوشی هوشمند اکنون قرار است هفته آینده در MWC 2023 به عنوان Realme GT 3 در سطح جهانی عرضه شود. چند روز پیش، ما شروع به شنیدن یک نوع کم رنگ از این دستگاه به نام Realme GT Neo 5 SE کردیم. امروز با جزئیات بیشتری در مورد این گوشی آینده آشنا می شویم. اطلاعات بیشتر در مورد Realme GT Neo 5 SE منتشر کرده است. طبق اطلاعات فاش شده، این گوشی طراحی خود را با Realme GT Neo معمولی به اشتراک خواهد گذاشت. با این حال، فاقد چراغ های LED RGB و پوشش شفاف خواهد بود.

در مورد مشخصات، این گوشی هوشمند با یک صفحه نمایش OLED منعطف و منعطف در مرکز وارد خواهد شد. صفحه نمایش با وضوح 1.5K ارائه خواهد شد. با سیستم دوربین سه گانه عرضه خواهد شد. این تنظیمات توسط یک سنسور 64 مگاپیکسلی Omnivision OV64M هدایت می شود.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، این گوشی از چیپست Qualcomm Snapdragon 7 Plus Gen 1 که هنوز معرفی نشده است، قدرت می‌گیرد. انتظار می رود این سیلیکون در کنار تراشه Snapdragon 7 Gen 2 به صورت رسمی عرضه شود. در حال حاضر، ما هیچ ایده ای نداریم که این دستگاه به طور رسمی چه زمانی رونمایی خواهد شد. همچنین مشخص نیست این گوشی در چه زمانی و در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

ما مشتاقانه منتظریم تا در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد Realme GT Neo 5 SE بدانیم.

منبع

4.3/5 - (3 امتیاز)

بیشتر بخوانید  گوشی Realme Narzo 50 Pro 5G با دیمنسیتی 920 همراست

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی Realme GT Neo 5 SE

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *