انتشار اطلاعاتی از گوشی لنوو ThinkPhone

انتشار اطلاعاتی از گوشی لنوو ThinkPhone

لنوو در مورد لپ‌تاپ‌ها نام بزرگی است، اما این برند دقیقاً برای گوشی‌های هوشمندش شناخته شده نیست. این شرکت تلفن های بازی را با نام تجاری Legion PC خود تولید می کند، اما آنها به چین محدود می شوند. با این حال، به نظر می رسد OEM چینی در مورد گوشی های هوشمند جدی است و در حال برنامه ریزی برای عرضه یک گوشی ThinkPhone جدید است. گوشی هوشمند لنوو ممکن است خیلی زود وارد بازار شود زیرا گواهینامه 3C چین را دریافت کرده است.

Lenovo ThinkPhone اخیراً با شماره مدل XT2309-1 در سایت صدور گواهینامه اجباری 3C چین ظاهر شد. لیست نشان داد که این گوشی با یک شارژر 68 واتی وارد بازار خواهد شد. جالب اینجاست که لیست 3C نشان می دهد که این دستگاه توسط موتورولا تولید خواهد شد. برای کسانی که نمی دانند، موتورولا متعلق به لنوو است.

انتشار اطلاعاتی از گوشی لنوو ThinkPhone

همچنین گفته می شود مدل XT2309-1 با یک گوشی هوشمند موتورولا با اسم رمز «برونکو» مرتبط است. احتمالاً به عنوان بخشی از سری بعدی Edge معرفی خواهد شد. این نشان می دهد که این گوشی ممکن است در دو نسخه عرضه شود، یکی به عنوان دستگاه موتورولا و دیگری به عنوان تلفن لنوو فروخته می شود.

گزارشی که اخیرا منتشر شده است، رندر طراحی Lenovo ThinkPhone را به اشتراک گذاشته است. این تصویر نشان می دهد که دستگاه دارای مارک ThinkPhone در گوشه سمت راست پایین پنل پشتی است. این گوشی دارای یک ماژول دوربین مستطیلی است که سه دوربین و یک فلاش LED را در خود جای داده است. این احتمالاً رندر اولیه ThinkPhone لنوو است، بنابراین طراحی ممکن است در آینده تغییر کند.

پیش از این مشخص شده بود که موتورولا برانکو می تواند با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2، وضوح +FHD با نرخ تازه سازی 165 هرتز و حداکثر 12 گیگابایت رم وارد بازار شود. این گوشی می تواند یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی همراه با یک لنز 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور عمق ماکرو یا 2 مگاپیکسلی داشته باشد. اگر ThinkPhone واقعاً یک گوشی موتورولا تغییر نام تجاری است، می توانیم انتظار داشته باشیم که این مشخصات را داشته باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کیبورد لنوو Xiaoxin K3 راهی بازار شد

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی لنوو ThinkPhone

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *