جی 7 کمپانی ال جی با دو صفحه نمایش متفاوت عرضه خواهد شد

جی 7

سال گذشته بود که شرکت کره ای ال جی اولین تجربه خود را در استفاده از پنل های اولد با تولید گوشی وی 30 کسب کرد. گویا ال جی از این تجربه خود بسیار راضی بوده چرا که چند ماه پس از آن مدل دیگری به نام وی ۳۰ اس تینک را با همان پنل و اما مجهز به هوش مصنوعی عرضه کرد. اما استفاده شرکت ال جی از اولد پنل به همین دو مدل محدود نشده و اعلام کرده است که قصد دارد در پرچم دار بعدی خود نیز از پنلM LCD استفاده کند.

شرکت ال جی اطلاعیه ای را در جهت تأیید این پرچم دار جدید خود منتشر کرد که طی آن اطلاعاتی از تصمیمات جدید خود نیز در اختیار کاربران قرار داد. شرکت ال جی قصد دارد در سال جاری محصولاتی تولید کند که از طول عمر بیشتری برخوردار باشند , با تجربه ای در عرضه وی ۳۰ اس تینک کسب کرد , دریافت این گوشی که هر چند تفاوت خاصی با مدل اصلی خود ندارد اما به دلیل این که دارای رم 6 گیگا بایتی و قابلیت هوش مصنوعی می باشد از استقبال بیشتری برخوردار شد.

استفاده از پنل اولد و LCD در گوشی هوشمند جی 7 که پرچم دار امسال شرکت ال جی است , قیمت گوشی را کاهش داده و به کاربران قدرت خرید می دهد. MLCD+ یک فناوری جدید است و شرکت ال جی تمایل زیادی به استفاده از فن آوری های جدید دارد به خصوص زمانی که مزایای زیادی داشته و ویژگی های مثبتی را به محصولاتش اضاف کند. بر اساس آن چه که شرکت ال جی منتشر ساخته , این پنل قادر است روشنایی حدود 800 نیت را تولید سازد , و در مقایسه با سایر پنل ها از جمله پنل‌ های معمول IPS LCD , به انرژی کم تری نیاز داشته و به نسبت مصرف کم تری دارد. از طرفی دیگر گوشی های که دارای این پنل می باشند یه قابلیت fast – charge یا شارژ سریع مجهز بوده که یک ویژگی بسیار مهم است.

هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ ارائه گوشی های ال جی در اختیار ما قرار نگرفته است , همچنین مشخص نیست که این شرکت همانند سایر شرکت ها , نسخه های اولد و LCD گوشی های خود را به طور هم زمان معرفی خواهد کرد یا خیر , تنها چیزی که با اطمینان می توان گفت این است که جی 7 , نسبت به پرچم دار قبلی ال جی قیمت بهتری خواهد داشت.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جی 7 کمپانی ال جی با دو صفحه نمایش متفاوت عرضه خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *