انتشار اطلاعاتی از گوشی تکنو Pova 3

انتشار اطلاعاتی از گوشی تکنو Pova 3

پس از عرضه گوشی هوشمند Tecno Pova 5G در سال گذشته، Tecno به زودی مدل جدید سری Pova خود را با یک محصول جدید به نام Tecno Pova 3 که در فهرست رسمی در لازادا فیلیپین مشاهده شده بود، بروزرسانی خواهد کرد.

اگرچه خود لیست اطلاعات زیادی در مورد مشخصات سخت افزاری آن فاش نکرد، اما تایید کرد که Pova 3 در تاریخ 25 می در بازار فیلیپین معرفی خواهد شد. ناگفته نماند که انتظار می رود همین دستگاه در بازارهای دیگر به جز فیلیپین نیز عرضه شود، اگرچه این شرکت هنوز تاریخ عرضه را برای سایر بازارها اعلام نکرده است.

بر اساس آنچه تاکنون بدست آمد، انتظار می‌رود که Tecno Pova 3 دارای صفحه نمایش بزرگ 6.9 اینچی IPS LCD با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز باشد. همچنین، احتمالاً یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت که در کنار آن یک فلاش LED دوگانه قرار می‌گیرد تا به عکس‌های سلفی در محیط‌های کم نور کمک کند. در بخش دوربین عقب، تکنو POVA 3  دارای یک آرایه دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی است، اگرچه هیچ اطلاعاتی در مورد دو دوربین کمکی دیگر وجود ندارد.

انتظار داریم که Tecno POVA 3 از یک چیپست هشت هسته‌ای مدیاتک Helio G88 استفاده کند که یک ارتقاء تدریجی نسبت به پلتفرم سال گذشته Helio G85 است. از نظر حافظه نیز گفته می‌شود این گوشی تا 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد و احتمالاً از طریق کارت microSD قابل ارتقا است.

تکنو POVA 3 همچنین ظاهراً ظرفیت باتری 7000 میلی‌آمپر ساعتی خود را که با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی همراه است، حفظ خواهد کرد. در بخش نرم افزاری، دستگاه با سیستم عامل اندروید 12 به فروش خواهد رسید. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید تا 25 می منتظر ماند و مشخص شود این دیوایس میان رده چه طراحی و ویژگی هایی را به مخاطب خود ارائه خواهد داد.

تکنو از برندهای نوظهور چینی بوده که هر سال تعداد محدودی اسمارتفون عرضه می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی تکنو Phantom V Fold تاشو در راه است

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی تکنو Pova 3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *