آغاز انتشار آپدیت اندروید 13 برای گوشی سونی Xperia 10 III

آغاز انتشار آپدیت اندروید 13 برای گوشی سونی Xperia 10 III

پس از عرضه اندروید 13 برای پرچمدار خود Xperia 1 IV در ماه نوامبر، Xperia 5 IV به همراه تعدادی از پرچمداران قدیمی تر در دسامبر و Xperia 10 IV در ماه گذشته، اکنون سونی جدیدترین طعم اندروید را به یک Xperia دیگر ارائه می کند. تلفن. OEM ژاپنی به‌روزرسانی پایدار اندروید 13 را برای Xperia 10 III میان رده 2021 آغاز کرده است.

به‌روزرسانی نسخه 62.2.A.0.367 برای نسخه جهانی دو سیم کارته (XQ-BT52) تلفن در چندین کشور اروپایی و آسیایی در دسترس است. در مورد انتظارات از نرم افزار جدید، سیستم عامل به روز شده بسیاری از ویژگی ها و پیشرفت های هیجان انگیزی را که گوگل در اندروید 13 معرفی کرده است به همراه دارد. همچنین سطح وصله امنیتی را تا ژانویه 2023 افزایش می دهد.

قابل ذکر است که نسل سوم اکسپریا 10 با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 690 با اندروید 11 از پیش نصب شده به فروش رسید. از آنجایی که بعید است سونی در آینده به آپدیت میان‌رده‌ها ادامه دهد، انتشار اندروید 13 باید آخرین ضربه سخت افزاری بزرگی باشد که Xperia 10 III دریافت کرده است.

در روزها و هفته‌های آینده باید شاهد عرضه اندروید 13 OTA Xperia 10 III برای سایر نسخه‌های منطقه‌ای باشیم. در حالی که ممکن است برنامه Xperia Companion را برای دانلود به‌روزرسانی برای تلفن خود انتخاب کنید، رد شدن از صف انتظار و دانلود بیلد جدید مستقیماً از سرور به‌روزرسانی شرکت برای فلش دستی توسط ابزارهای توسعه‌یافته توسط جامعه ما بسیار آسان‌تر خواهد بود. مانند XperiFirm و Newflasher.

اگرچه ممکن است برای کاربران Xperia 10 III پایان راه به نظر برسد، اما همیشه می‌توانید با برخی از رام‌های سفارشی و تصاویر عمومی سیستم (GSI) موجود در انجمن‌های ما، جان تازه‌ای به دستگاه بدهید. علاوه بر این، این تلفن بخشی از برنامه دستگاه‌های باز سونی است، به این معنی که جامعه توسعه‌دهنده پس از فروش می‌تواند به اکثر باینری‌های نرم‌افزار سطح پایین مورد نیاز برای کامپایل یک بیلد کاربردی AOSP با حداقل تلاش، دسترسی رسمی داشته باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی مرموز سونی با پردازنده Dimensity 8000 در راه است

نظرات در مورد : آغاز انتشار آپدیت اندروید 13 برای گوشی سونی Xperia 10 III

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *