انتشار اطلاعاتی از پهپاد DJI Mini 2 SE

انتشار اطلاعاتی از پهپاد DJI Mini 2 SE

نشانه هایی وجود دارد که DJI اولین محصول سال 2023 خود را این هفته عرضه خواهد کرد. درز نشان می دهد که پهپاد DJI Mini SE در 9 فوریه رونمایی می‌شود. Mini 2 SE محصولی است که برای پاسخگویی به تقاضاهای پایین‌تر از طیف قیمتی طراحی شده است.

بخشی از شایعه Mini SE را نشان می دهد که در جیب کت فرو رفته است. متن آگهی اصلی به زبان چینی بود اما تاریخ انتشار را مشخص می کرد. طبق تیزر، Mini 2 SE در تاریخ 2023.02.09 عرضه می شود| ساعت 11:30 از Mini 2 SE با توجه به مشخصات آن، انتظار شگفتی های زیادی نمی رود. این محصول عمدتاً با پهپادهای DJI گسترده تر و قدرتمندتر شکاف قیمت را پر می کند. احتمالاً به تناسب برچسب قیمت خود، برخی از تغییرات فنی و قطعات را کاهش خواهد داد.

خط سیر شایعات مربوط به DJI Mini 2 SE نشان دهنده ارتباط فزاینده ای با اطلاعات داخلی است. هفته گذشته عکس هایی از Mini 2 SE با مشخصات و تصاویری با وضوح بالا از این پهپاد منتشر شد. وزن آن کمتر از 249 گرم است، ویدئوی 2.7K ارائه می دهد و مدت زمان پرواز آن 31 دقیقه است. این پهپاد همچنین دارای قابلیت انتقال تصویری 10 کیلومتری است که کمی کمتر از پهپاد Mini 2 است. ممکن است دارای یک دوربین بهبودیافته یا با اتصال قوی‌تر بین پهپاد و کنترل‌کننده زمینی آن باشد.

مشاوران پهپاد و کارشناسان صنعت DJI Mini 2 SE را به عنوان پهپاد بعدی در سطح ورودی از سازنده پیشرو هواپیماهای بدون سرنشین در جهان معرفی می‌کنند. بسیاری از موارد در مورد DJI Mini 2 SE هنوز در محدوده حدس و گمان قرار دارند. با این حال، جزئیات رسمی در آستانه انتشار منتشر خواهد شد.

منبع

3.3/5 - (10 امتیاز)

بیشتر بخوانید  گیمبال دوربین جدید DJI بزودی معرفی می شود

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از پهپاد DJI Mini 2 SE

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *