انتشار اطلاعاتی از هدفون هوآوی FreeBuds Pro 2+

انتشار اطلاعاتی از هدفون هوآوی FreeBuds Pro 2+

Freebuds Pro 2 هواوی در آگوست سال گذشته معرفی شد و نظرات خوبی را از کارشناسان و کاربران دریافت کرد. این هدفون ها با صدای چشمگیر، طراحی شیک و عمر باتری قوی همراه با حذف نویز عالی عرضه می شوند. اکنون، ما می شنویم که غول چینی در حال آماده سازی یک نسخه به روز شده از محصول – Huawei FreeBuds Pro + است. در حالی که هیچ تایید رسمی وجود ندارد، یک نشت جدید طراحی گوشی های شنیدنی آینده را فاش کرده است. بیایید نگاهی بیندازیم.

یک تصویر فاش شده، توسط مشاور UncleMountain، به ما نگاه خوبی به شایعه هواوی FreeBuds Pro 2+ می دهد. ظاهری بسیار شبیه به FreeBuds Pro 2 با نمای بیرونی براق و ساقه مستطیلی شکل اما با لبه های گرد دارد. تغییرات کمی نیز وجود دارد. برای اولین بار، هدفون ها ظاهرا دارای سنسور ضربان قلب هستند. همچنین در اطراف بدن دارای طرحی طلایی هستند.

منبع ادعا می کند که هر هدفون دارای 3 سنسور است. در حالی که نوع خاصی از سنسورها ذکر نشده است، ممکن است یکی از این سنسورها ممکن است حسگر ضربان قلب حدس زده شده باشد، در حالی که دو مورد باقی مانده می توانند مسئول تشخیص داخل گوش و ویژگی های حذف نویز باشند.

بر اساس گزارش‌ها، سنسور ضربان قلب مورد بحث برای اندازه‌گیری ضربان قلب کاربر از طریق گوش طراحی شده است و در صورتی که ضربان قلب بیش از حد طبیعی باشد یا کمتر از آن باشد، هشدار می‌دهد. گفته می شود که FreeBuds Pro 2+ دارای جعبه شارژ سرامیکی با نام تجاری Huawei و Devialet است. این هدفون ها احتمالاً دارای ویژگی هایی مانند حذف فعال نویز، حالت شفافیت و کنترل های لمسی خواهند بود.

جزئیات در مورد هدفون های آینده هواوی بسیار کمیاب است. ما انتظار داریم قیمت آنها حدود 200 دلار باشد. این گوشی‌های شنیدنی می‌توانند در 23 مارس در کنار پرچم‌دار سری هواوی P60 عرضه شوند. با این حال، منتظر تایید رسمی است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  میت 40 هوآوی دارای دوربین سلفی زیر نمایشگر نیست

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از هدفون هوآوی FreeBuds Pro 2+

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *