انتشار اطلاعاتی از نسل جدید سری تلویزیون MI TV ES 2022 شیائومی

انتشار اطلاعاتی از نسل جدید سری تلویزیون MI TV ES 2022 شیائومی

شرکت شیائومی هر سال نسل جدیدی از تلویزیون های هوشمند خود را معرفی و عرضه می کند. در این بین باید به سری جدید تلویزیون MI TV ES 2022 اشاره داشت که بزودی با مشخصات کلیدی از راه می رسد.

شیائومی بسیار بیشتر از یک سازنده گوشی های هوشمند است ، به ویژه هنگامی که ما در مورد چین صحبت می کنیم. این شرکت مجموعه بزرگی از محصولات را در بازار داخلی خود دارد. فقط چند کشور موفق به دریافت درصدی از این محصولات می شوند. در میان داغترین محصولات ، این شرکت دارای مجموعه ای بسیار جذاب از تلویزیون های هوشمند در کشور است. این شرکت در حال آماده سازی راه اندازی سری جدید Mi TV 6 در چین در تاریخ 28 ژوئن است. امروز اوایل شرکت اعلام کرد که مجموعه تلویزیونی جدید با یک مجموعه تلویزیونی هوشمند دیگر به نام Mi TV ES 2022 همراه خواهد بود. این شرکت به اندازه کافی مهربان بود تا برخی از مشخصات آن و همچنین محدوده قیمت را تحریک کند.

با توجه به حساب شیائومی Mi TV Weibo ، قیمت جدید سری Mi TV ES 2022 حدود 4000 CNY خواهد بود که تقریباً در حدود 620 دلار است. این شرکت همچنین ادعا می کند که این مدل های تلویزیون دارای ویژگی هایی هستند که در بخش قیمتی فوق الذکر شنیده نشده اند. برخی از مشخصات صفحه نمایش برش لبه. این شرکت اظهار داشت که صفحه موجود در سری Mi TV ES 2022 از کم نور شدن منطقه ای چند ناحیه ای پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این ، صفحه نمایش با روشنایی بیشتر و دقت رنگ بهتر ارائه خواهد شد.

انتشار اطلاعاتی از نسل جدید سری تلویزیون MI TV ES 2022 شیائومی

تلویزیون هوشمند همچنین با طراحی بدون حاشیه ، بدنه ای نازک و براق با قاب فلزی عرضه خواهد شد. این پنل ها همچنین با بلندگوهای داخلی بهتر و میکروفون های دورتر برای کنترل صدای هندزفری ارائه می شوند. تلویزیون های جدید همچنین با رم بیشتری برای عملکرد بهتر ارائه می شوند. تلویزیون ها با اکوسیستم شیائومی به خوبی کار می کنند و دارای گواهینامه هایی برای محافظت از چشم و همچنین انتشار نور آبی کم هستند.

این شرکت همچنین تأیید می کند که سری جدید Mi TV ES 2022 در سه مدل مشخص (اندازه نمایشگر) – 55 اینچ ، 65 اینچ و 75 اینچ ارائه خواهد شد. این اندازه ها مطمئناً برای صفحه هایی که در بخش فوق العاده نیستند جذاب است. ما در مورد جنبه های دیگر مانند وضوح و ویژگی های همراه تلویزیون کنجکاو هستیم. با توجه به اندازه آنها انتظار ما کمتر از 4K نیست ، اگرچه 8K در مدل رده بالا واقعاً جالب خواهد بود. البته این فقط فرض ماست. شاید این شرکت از وضوح فوق العاده برای سری Mi TV 6 استفاده کند. انتظار داریم جزئیات بیشتر طی چند روز آینده فاش شود.

بیشتر بخوانید  گوشی Xiaomi 12T Pro با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 از راه می رسد

متأسفانه ، دقیقاً مانند سری Mi TV 6 ، امید زیادی برای دیدن این پنل ها در خارج از چین نداریم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از نسل جدید سری تلویزیون MI TV ES 2022 شیائومی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *