انتشار اطلاعاتی از ساعت Watch 4 هوآوی

انتشار اطلاعاتی از ساعت Watch 4 هوآوی

هوآوی در حال کار بر روی ساعت های هوشمند جدیدی است که قصد دارد به زودی عرضه کند. این گوشی سری Huawei Watch 4 نام دارد. تا کنون، چند نکته فاش شده نشان داده است که ساعت ها با مواد زیرکون ساخته می شوند و می توانند از اتصال ماهواره ای برخوردار باشند.

اکنون دو مدل از این مدل ها به نام های Huawei Watch 4 و Watch 4 Pro با شماره مدل های ARC-AL00، MDS-Al10 و MDS-AL00 در WiFi Alliance ظاهر شده اند. مرجع صدور گواهینامه فاش کرده است که Huawei Watch 4 با نام ARC-AL00 شناخته می شود، در حالی که Huawei Watch 4 Pro در دو مدل عرضه می شود. اسم رمز ساعت‌ها از عبارات Arch و Medusa گرفته شده است که به ترتیب با نسخه‌های استاندارد و Pro مطابقت دارند.

علاوه بر آن، Huawei Watch 4 نیز در وب سایت گواهی 3C چین مشاهده شده است. در لیست ذکر شده است که این ساعت هوشمند قابلیت اتصال LTE 4G را دارد. علاوه بر این، نرخ شارژ آن 5 وات است.

از اطلاعات ذکر شده در بالا، می‌توان دریافت که ساعت‌های هوشمند Huawei Watch 4 از WiFi 2.4 گیگاهرتز، اتصال 4G LTE (احتمالاً سیم‌کارت دیجیتال) و سرعت شارژ 5 واتی برخوردار خواهند بود. در کنار آن، شایعاتی نیز مبنی بر اتصال ماهواره‌ای این ساعت به گوش می‌رسد و گفته می‌شود که در اطراف صفحه دارای مواد زیرکون منحصربه‌فردی است.

برای کسانی که نمی‌دانند، ماده زیرکون چهار برابر بادوام‌تر از فولاد است و در برابر پیری مقاوم‌تر است، به این معنی که ظاهر زیبایی‌شناختی ساعت را برای مدت طولانی حفظ می‌کند. پیش‌بینی می‌شود که هواوی از این ماده در نسخه رده بالای Watch 4 استفاده کند که احتمالاً آن را به یک پیشنهاد پرهزینه در بازار تبدیل می‌کند. هیچ اطلاعاتی در مورد طراحی و سایر ویژگی های ساعت هوشمند ظاهر نشده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تبلت اقتصادی MatePad SE هوآوی معرفی شد

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از ساعت Watch 4 هوآوی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *