انتشار آپدیت One UI 5.1 برای Galaxy M13 5G

انتشار آپدیت One UI 5.1 برای Galaxy M13 5G

گلکسی M13 5G درنهایت آپدیت One UI 5.1 را دریافت کرد. به‌روزرسانی جدید اکنون در هند منتشر شده و بزودی در سایر کشورهایی که گلکسی M13 5G در آنها به فروش رسیده، می توانند بروزرسان را بدست آورند. آخرین آپدیت همچنین پچ امنیتی فوریه 2023 را دربرمی گیرد.

بروزرسانی One UI 5.1 برای Galaxy M13 5G با نسخه میان‌افزار M136BXXU2CWB3 همراه است. همچنین وصله امنیتی فوریه 2023 را دربرگرفته که ده ها آسیب پذیری امنیتی را برطرف می‌سازد. می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی Download and install، آپدیت جدید را روی Galaxy M13 5G دریافت کنند.

این به‌روزرسانی بسیاری از برنامه‌های موجود در گلکسی M13 5G را بهبود بخشیده و ویژگی‌های جدیدی را به ارمغان می‌آورد. برنامه گالری اکنون راهی آسان برای مشاهده و ویرایش اطلاعات EXIF تصاویر و ویدیوها تنها با کشیدن انگشت به بالا ارائه می دهد. جستجو در برنامه گالری نیز بهتر شده است. همچنین می‌توانید همزمان یک فرد یا موضوع بیشتری را جستجو کرده و ویژگی بازسازی عکس نیز بهبودیافت.

ویجت باتری جدیدی وجود داشته که میزان شارژ باتری گلکسی M13 5G و لوازم جانبی بی سیم متصل به آن را نشان می دهد. برنامه Weather بیشتر اطلاعات مهم را در اولین قسمت نمایش می دهد. همچنین دارای یک ویجت جدید Dynamic Weather برای صفحه اصلی است. اکنون برنامه Modes & Routines دارای شرایط و گزینه های بیشتری است، از جمله سبک فونت، اشتراک گذاری سریع، آهنگ تماس، حساسیت لمسی و کاغذ دیواری. برنامه تنظیمات پیشنهادات جستجو را نشان می دهد.

همچنین می‌توانید یک پوشه سفارشی را انتخاب کرده که می‌خواهید تمام اسکرین‌شات‌ها در آن ذخیره شوند. ویجت Smart Suggestions اکنون موسیقی و لیست های پخش پیشنهادی Spotify را به نمایش می گذارد. سوئیچ خروجی رسانه همچنین بلندگوهای Wi-Fi را نمایش داده، از جمله آنهایی که از Spotify Connect و Chromecast پشتیبانی می کنند.

حالت چندوظیفه‌ای روی صفحه تقسیم‌شده را می‌توان با استفاده از حرکت تند کشیدن به بالا با دو انگشت شروع کرد. هنگام استفاده از چندوظیفه‌ای با صفحه نمایش تقسیم‌شده، گوشی‌های سامسونگ ابتدا برنامه‌های پرکاربرد را نمایش می‌دهند. می‌توانید گوشه‌های پنجره برنامه را بکشید تا آن را به حداقل برسانید یا آن را تمام صفحه کنید.

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy A22e 5G سامسونگ و کسب تاییدیه Bluetooth SIG

بنابراین اگر از کاربران گوشی هستید می توانید آپدیت را دریافت کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار آپدیت One UI 5.1 برای Galaxy M13 5G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *