انتشار آپدیت جدید برای سری گلکسی اس 20

انتشار آپدیت جدید برای سری گلکسی اس 20

سری گلکسی اس 20 سامسونگ در اوایل نوامبر سال جاری شروع به ارائه سیستم اندروید 13 / OneUI 5 کرد. گزارش‌های گلکسی کلاب نشان می‌دهد که این سری اخیراً دوباره به‌روزرسانی میان‌افزار G98**XXUFGVL5 را دریافت کرده است. این به روز رسانی جدید با حالت تعمیر و همچنین وصله امنیتی ماهانه ارائه می شود. سامسونگ در اواخر اکتبر اعلام کرد که حالت تعمیر را در سیستم OneUI 5.0 معرفی می کند. با این حال، در زمان اعلام، این ویژگی تنها به برخی از مدل های رده بالای گلکسی محدود می شد. سامسونگ در تلاش است تا حالت تعمیر را به مدل های بیشتری گسترش دهد.

هنگامی که کاربران گوشی های گلکسی خود را برای تعمیر می فرستند، می توانند این حالت را روشن کنند. تمام داده ها را با اطلاعات شخصی روی تلفن مسدود می کند. برای وارد شدن به حالت سرویس، باید در Settings > Device and Battery Care روشن شود و پس از آن گوشی مجددا راه اندازی می شود. راه‌اندازی مجدد یک حساب جداگانه در تلفن ایجاد می‌کند تا تکنسین‌ها هنگام تعمیر تلفن از آن استفاده کنند و از دسترسی آنها به اطلاعات شخصی کاربر جلوگیری می‌کند.

این آپدیت به نسخه اروپایی مدل گلکسی اس 20 منتقل شده است و گمان می رود سامسونگ در آینده نزدیک آن را به نسخه چینی گلکسی اس 20 نیز عرضه کند.

این شرکت راه حلی برای جلوگیری از اطلاعات کاربران از اشخاص ثالث دارد. حالت تعمیر از ماه جولای در کره آغاز شده است. در ماه سپتامبر، این ویژگی به برترین مدل های پرچمدار چین رسید. همچنین، سامسونگ این ویژگی را ایجاد کرده تا تضمین کند که اطلاعات خصوصی تلفن همراه گلکسی شما امن است. با کمک این سیستم جدید، کاربران باید کمتر احساس اضطراب کنند. آنها همچنین باید بیشتر احساس اطمینان کنند که حتی شخصی که دسترسی فیزیکی به دستگاه دارد نمی تواند به داده های شخصی خود دسترسی داشته باشد یا آن را کپی کند. با این حال، بر خلاف حالت قفل در iOS 16، حالت تعمیر جدید از تهدیدات آنلاین محافظت نمی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گلکسی اس 5 و سیستم ردیابی چشمی

نظرات در مورد : انتشار آپدیت جدید برای سری گلکسی اس 20

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *