انتشار آپدیت برای گوشی Galaxy M53 5G سامسونگ

انتشار آپدیت برای گوشی Galaxy M53 5G سامسونگ

سامسونگ اخیراً به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدیدی را برای دو گوشی میان‌رده اندرویدی خود، Galaxy M52 5G و Galaxy M53 5G منتشر کرده است. به‌روزرسانی‌ها اکنون برای کاربران در مناطق اروپا و آمریکای لاتین در دسترس هستند و برخی از اصلاحات بسیار مورد نیاز را ارائه می‌دهند.

گلکسی M52 5G به‌روزرسانی را با نسخه نرم‌افزار M526BXXS1BVG4 دریافت می‌کند که برای کاربران بولیوی، برزیل و پرو در دسترس خواهد بود. در همین حال، گلکسی M53 5G نسخه نرم‌افزار M536BXXU1AVG1 را دریافت می‌کند که اکنون برای کاربران مناطق اروپایی و همچنین هند، مالزی، روسیه، تایوان، تایلند، فیلیپین و ویتنام قابل استفاده است. هر دو با به روزرسانی با وصله امنیتی جولای ارائه می شوند که تعدادی از مشکلات امنیتی را برطرف می کند.

گلکسی M53 که در اوایل سال جاری عرضه شد، جانشین M52 بوده که در سال 2021 عرضه شد. هر دو گوشی دارای مشخصات مشابهی هستند که شامل نمایشگرهای 6.7 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز، سنسورهای اثر انگشت جانبی و باتری‌های 5000 میلی‌آمپر ساعتی است. اگرچه از نظر قدرت پردازشی، M52 با تراشه Snapdragon 778 5G Qualcomm ارائه می شود، در حالی که M53 با چیپست مدیاتک Dimensity 900 به فروش خواهد رسید.

برای بررسی اینکه آیا گوشی شما می‌تواند جدیدترین به‌روزرسانی را دانلود کند، کافی است به برنامه «تنظیمات» خود بروید، به «به‌روزرسانی نرم‌افزار» بروید و روی «دانلود و نصب» ضربه بزنید تا فرآیند به‌روزرسانی آغاز شود. جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برند کره ای چه برنامه ای در سر دارد. انتظار می رود بزودی گوشی های بیشتری از سامسونگ بروزرسان را دریافت کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نسخه 256 گیگابایتی Galaxy A53 5G در راه بازارهای بیشتر

نظرات در مورد : انتشار آپدیت برای گوشی Galaxy M53 5G سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *